וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דארן קוליסון נעצר בחשד לתקיפה. סקרמנטו: "לא החלטנו איך להגיב"

הרכז בן ה-28 חשוד שתקף ופצע אישה בבית מגורים בקליפורניה ועשוי להיענש בחומרה על ידי הקינגס. דוראנט מכחיש את הדיווחים לפיהם החליט להישאר באוקלהומה סיטי, הניקס הצטרפו למירוץ אחריו

עריכת וידאו: מרום שפיצר

דארן קוליסון נעצר אמש (שלישי) בקליפורניה בחשד לתקיפה ונהיגה ללא רשיון. כך מדווחים בארצות הברית. על פי החשד, רכז סקרמנטו תקף אישה שזהותה לא נחשפה בתוך בית מגורים בצפון קליפורניה, פצע אותה באורח קל, ונלקח לחקירה על ידי הרשויות. כעבור כמה שעות הוא שוחרר ממעצר בערבות בסך 55 אלף דולר, אך זומן לדיון נוסף בבית המשפט בו הוא יואשם בסעיפים של תקיפה ונהיגה ללא רישיון.

"סקרמנטו קינגס מגנה אלימות מכל סוג", נכתב בהודעה רשמית מטעם קבוצתו. "אנחנו אוספים את כל פיסות המידע וברגע שכל העובדות ייחשפו בפנינו ננקוט בצעדים המתאימים". קוליסון שותף ב-74 משחקים במדי הקינגס העונה, והעמיד ממוצעים של 14 נקודות ו-4.3 אסיסטים למשחק. בקיץ שעבר חתם על חוזה לשלוש עונות בסך 16 מיליון דולר. בעבר שיחק בניו אורלינס, אינדיאנה, דאלאס והקליפרס בשבע עונות ב-NBA.

דארן קוליסון, סקרמנטו קינגס. AP
מסתבך. קוליסון/AP

קווין דוראנט מכחיש את הדיווחים לפיהם קיבל החלטה לחתום לשתי עונות נוספות באוקלהומה סיטי. אמש דווח בכמה כלי תקשורת בארצות הברית כי כוכב הת'אנדר, שחוזהו הסתיים, החליט להאריך את חוזהו ולוותר על האפשרות לעבור לאחת מבין שלל הקבוצות שמעוניינות בו, ובהן בוסטון, וושינגטון, גולדן סטייט וגם הניקס, שעל פי דיווחים החלה לחזר אחריו ושוקלת לוותר על קריסטאפס פורזינגיס עבורו. אבל אמש KD הכחיש בשיחה עם כריס ברוסארד מ-ESPN.

"אני חייב להתחיל לחשוב על האופציות שלי בתור שחקן חופשי", אמר. "בימים הקרובים אשב עם עצמי ואתחיל לחשוב מה לעשות. קשה לדמיין לאן אוכל לעבור, כי מדובר בשלב מאוד מוקדם". אמש אמר דוראנט למארק ג'יי ספירס מ'יאהו': "אני צריך לדבר עם הסוכן שלי, עם חברי הטוב ועם אבא שלי ואחר כך נטכס עצה. אני לא ממש יודע לאן מועדות פניי, לא יודע מה יקרה בעוד חודש".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
מתלבט. דוראנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully