וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבנוביץ': "ישראל לא ברמה, צריך לבחון את עצמנו מול יריבה רצינית"

בסרביה קיבלו באדישות את הניצחון על נבחרת ישראל. הבלם, שכבש את השער הראשון לרשת של גורש: "אי אפשר לקחת הרבה מהמשחק הזה". מוסלין: "זה ניצחון שבונה ביטחון, לא הרשמנו"

ברניסלב איבנוביץ' שחקן נבחרת סרביה. AP
לא מרוצה. איבנוביץ'/AP

בדומה לנבחרת ישראל, גם נבחרת סרביה, שגברה עליה אמש (שלישי) 1:3 פתחה לאחרונה עידן חדש עם מאמן טרי על הקווים - סלבוליוב מוסלין. מאמן סרביה, שפתח את הקדנציה כמאמן הנבחרת עם 1:2 על קפריסין לפני שישה ימים והשלים שבוע מושלם עם 1:3 על החבורה של אלישע לוי, לא נשמע מרוצה במיוחד מהיכולת ששחקניו הציגו בנוביסאד. "ניצחנו, אבל ברור שלא שיחקנו מי יודע מה. אפשרנו להם להגיע למצבי ומצד שני לא יצרנו הרבה מצבים לעצמנו, בעיקר במחצית הראשונה. היה משחק שווה כוחות. כרגע הדבר הכי חשוב הוא לנצח ולבנות ביטחון לשחקנים, אני מודע לכך שהיכולת לא מרשימה במיוחד".

בלם צ'לסי ברניסלב איבנוביץ', שכבש שער שנוי שנוי במחלוקת עם ספק עבירה על דודו גורש, הוסיף: "ישראל לא יריבה ברמה שאנחנו שואפים אליה, צריך לבחון את עצמנו מול יריבות רציניות יותר. רוסיה, היריבה הבאה שלנו, היא נבחרת חזקה יותר עם המשכיות והרבה שחקנים איכותיים. אחרי המשחק מולה אפשר יהיה לקבוע אם אנחנו מוכנים או לא, אבל מהמשחק מול ישראל אי אפשר לקחת הרבה".

אלכסנדר מיטרוביץ', שקיבל תשואות מהקהל בנוביסאד: "תמיד טוב כשהקהל נחמד אליך, כשקוראים בשמך. אני תמיד אוהב לשחק בשביל הנבחרת. ייקח לנו עוד קצת זמן להתרגל לשיטה של המאמן, אבל בשורה התחתונה ניצחנו בשני משחקי ההכנה שלנו, וזה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully