וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: גל נוסף של משחקי הכנה לקראת יורו 2016

ספרד תפגוש את דרום קוריאה (17:30, ספורט1 ו-HD), צ'כיה ורוסיה יתכוננו אחת מול השנייה לטורניר, איסלנד תתארח אצל השכנה נורבגיה. בלגיה - פינלנד (21:45, ספורט1 ו-HD), פולין - הולנד (21:45, ספורט2)

נוליטו שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
יבקיע שוב? נוליטו/רויטרס

ספרד - דרום קוריאה (17:30, ספורט1 ו-HD)

נבחרתו של ויסנטה דל בוסקה תמשיך בהכנותיה לקראת אליפות אירופה, כאשר תפגוש באוסטריה את הנבחרת האסייאתית שהדיחה אותה בפנדלים בשמינית גמר מונדיאל 2002. זה יהיה המבחן הלפני אחרון של לה רוחה שתפגוש גם את גאורגיה עוד לפני תחילתו של הטורניר, בו תפגוש את צ'כיה, טורקיה וקרואטיה במסגרת בית ד'.

במשחק ההכנה הקודם גברה ספרד 1:3 על בוסניה בזכות צמד של נוליטו וכעת היא פוגשת נבחרת שכמובן לא תהיה ביורו, אך בהחלט תוכל להפריע לה מעט בהכנות. הקוריאנים מגיעים בכושר נהדר לאחר שלא הפסידו כבר 16 משחקים ברציפות מינואר 2015. מאמנם אולי שטילייק זימן למשחק 20 שחקנים בלבד.

צ'כיה - רוסיה (19:00)

קרב ישיר בין שתי נבחרות שתהיינה ביורו. הצ'כים פתחו את ההכנות עם 0:6 קליל על מלטה ויפגשו בהמשך גם את דרום קוריאה. עבור רוסיה זהו משחק ההכנה הראשון והם יפגשו גם את סרביה לפני תחילת הטורניר.

הצ'כים הוגרלו לבית קשה בצרפת הכולל את ספרד, טורקיה וקרואטיה בעוד נבחרתו של לאוניד סלוצקי תפגוש בשלב הבתים את אנגליה, ויילס וסלובקיה.

שחקן נבחרת צ'כיה, תומאש רוזיצקי. AP
מתכונן לצרפת. רוזיצקי/AP

נורבגיה - איסלנד (20:45)

האורחים מתכוננים להשתתפות הראשונה שלהם אי פעם באליפות אירופה והם יתארחו אצל שכנתם, שהודחה בשלב הפלייאוף של מוקדמות היורו, למשחק הכנה. הנבחרות נפגשו בעבר 12 פעמים, כאשר נורבגיה ניצחה חמש פעמים ואיסלנד שלוש. שני המפגשים האחרונים היו במוקדמות מונדיאל 2014, הראשון הסתיים ב-1:1, השני בניצחון איסלנדי.

האיסלנדים יפגשו גם את ליכטנשטיין לפני הנסיעה לצרפת, שם הוגרלו לבית אחד עם פורטוגל, אוסטריה והונגריה.

בלגיה - פינלנד (21:45, ספורט1 ו-HD)

מסע ההכנה של נבחרתו של מארק ולימוטס ליורו החל בניצחון 1:2 על שווייץ, כאשר רומלו לוקאקו וקווין דה בראונה הפכו פיגור מוקדם. יריבתה הבאה לא צפויה להערים קשיים גדולים, לאחר שהפסידה ולא הבקיעה שער בארבעת משחקי הידידות שקיימה מאז הגעתו של המאמן האנס באק.

הבלגים יפגשו גם את נורבגיה לפני משחק הפתיחה שלה ביורו מול איטליה, כאשר חוץ ממנה ישחקו בצרפת גם מול אירלנד ושבדיה.

פולין - הולנד (21:45, ספורט2)

הפולנים לא הפסידו בשבעת משחקי ההכנה האחרונים שלהם ויקוו להמשיך במומנטום גם במשחק ההכנה הלפני אחרון שלהם ליורו. צפוי להם עוד מפגש מול ליטא לפני שיפגשו בצרפת את צפון אירלנד, גרמניה ואוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully