וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה עובדת על החוזה של קריכוביאק, מסי לא הופיע בבית המשפט

בקאטלוניה טוענים כי הפולני של סביליה צפוי לעשות את הדרך לקאמפ נואו תמורת 45 מיליון יורו. נציגי יובנטוס יפגשו את מסצ'ראנו בשבוע הבא, עו"ד של מסי טען: "לאו לא התייצב בשל הפציעה מול הונדורס"

one

בווידאו: משחק ההכתרה של ברצלונה

כמו בכל מועד העברות שחקני סביליה זוכים למעקב צמוד מענקיות היבשת והשם החם לקראת קיץ 2016 הוא של גז'גוז' קריכוביאק. הפולני הוורסטילי נכלל היום (שלישי) בראש הרשימה של ברצלונה לקראת העונה הבאה, כך טוענים ב'אל מונדו דפורטיבו'. למחזיקת הדאבל הספרדי ומחזיקת הליגה האירופית יש קשרים הדוקים בשנים האחרונות כאשר רק בקיץ האחרון היה זה אלש וידאל שעשה את הדרך אל הסגל של לואיס אנריקה.

עוד בנושא:
עשרת העסקאות של המנהל הספורטיבי הטוב בעולם
מכה לקופה סנטנריו: ארגנטינה מאיימת לא להופיע

על פי הדיווח, הפולני הביע את רצונו להצטרף לאלופה בעונה הבאה, זאת אחרי ששמו נקשר עם ארסנל ומנצ'סטר סיטי. לפני שבועיים שוחחו מספר גורמים בברצלונה עם סוכנו של הפולני בתקווה להבין האם הוא מעוניין במעבר הקיץ, הבלם הביע נכונות רבה וכעת הצדדים עובדים על טיוטת החוזה.

גז'גוז' קריכוביאק שחקן סביליה חוגג. GettyImages
ישובו לשתף פעולה? וידאל וקריכוביאק/GettyImages

בקאמפ נואו מתכננים לשדרג את משחק ההגנה של לואיס אנריקה וקריכוביאק צפוי להפוך לבלם הפותח על חשבונו של חאבייר מסצ'ראנו, שעשוי לעזוב ליובנטוס. הפולני סיים את עונתו השנייה בקבוצה של אונאי אמרי אחרי שהצטרף מריימס תמורת 4.5 מיליון יורו, כעת סעיף הרכישה שלו עומד על 45 מיליון יורו.

קריכוביאק בן ה-26 רשם 25 הופעות ליגה העונה והוא נחשב לאחד השחקנים המגוונים ביותר בסגל של אמרי, צירופו לברצלונה עשוי לפתור את הבעיות במרכז ההגנה ובמקביל לאפשר לסרחיו בוסקטס דקות מנוחה.

את העונה האחרונה בלה ליגה הוא סיים עם 84.3 אחוזי דיוק במסירות ובתקשורת הקטאלנית ציינו: "לואיס אנריקה רוצה בלם? אז גז'גוז' הוא הפתרון. מדובר בשחקן עוצמתי, עם משחק ראש איכותי ויכולת מסירה שמתאימה לברצלונה". קריכוביאק נכלל בסגל הפולני ליורו כאשר נבחרתו תפגוש את אוקראינה, צפון אירלנד וגרמניה בבית ג'.

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. AP
חייב להתייצב. מסי/AP

בגזרת העוזבים, אנשי יובנטוס צפויים להמריא לארצות הברית בשבוע הבא כדי לסגור את התנאים מול מסצ'ראנו. כזכור, מאז סיום העונה של ברצלונה הארגנטינאי הטיל ערפל כבד על המשך דרכו במועדון. אל מסצ'ראנו צפוי להצטרף דני אלבס, שיעזוב את הקאמפ נואו אחרי שמונה שנים.

בינתיים, משפטו של ליאונל מסי בפרשת העלמת המסים נפתח היום. הפרעוש לא הגיע אל בית המשפט כאשר עורך דינו טען כי הסיבה היא הפציעה ממנה סבל במשחק הידידות האחרון של ארגנטינה מול הונדורס. בבית המשפט קיבלו את הטענות, אך הבהירו כי מסי יצטרך להתייצב לפתיחת הדיונים בעניינו ביום רביעי. כזכור, קפטן האלביסלסטה מואשם בהעלמת מיסים בצוותא עם אביו חורחה. התביעה טוענת כי משפחת מסי ביצעה את העלמות המיסים דרך השימוש בחברות קש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully