וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם ברולאן גארוס: "זה לא טורניר של 10,000 דולר, לא דואגים לבריאות השחקנים"

רדוואנסקה, שנאלצה לשחק בגשם והפסידה לפירונקובה, רתחה מזעם: "לא אכפת להם מהשחקנים פה". האלפ: "לא אכפת לי שהפסדתי, אני רק שמחה שלא נפצעתי". גולביס וגופן ניסו לרדת מהמגרש במחאה

אגניישקה רדוואנסקה טניסאית פולנייה. GettyImages
עצבנית, אפשר לומר שדי בצדק. רדוואנסקה/GettyImages

אגניישקה רדוואנסקה רותחת מזעם. הפולנייה, שדורגה שנייה ברולאן גארוס, ירדה מהמגרש בשמינית הגמר כבר לפני יומיים (ראשון) בגלל הגשם כשהיא ביתרון מוחץ של 2:6, 0:3 נגד צבטנה פירונקובה הבולגרייה, המדורגת 102. הן חזרו היום ונאלצו להשלים את המשחק בתנאי מזג אוויר רעים מאוד של גשם בלתי פוסק ומול יציעים כמעט ריקים לחלוטין. פירונקובה הצליחה לחזור, לזכות בשישה משחקונים ברציפות ולהשלים מהפך מדהים בדרך ל-6:2, 3:6, 3:6 נגד הפולנייה.

"אני כל כך מופתעת וכועסת שנאלצנו לשחק בגשם", אמרה רדוואנסקה לאחר המשחק, "אנחנו לא בטורניר של 10,000 דולר פה, זה גרנד סלאם. איך אתם יכולים להרשות לשחקנים לשחק בגשם. אני לא יכולה לשחק בתנאים האלה". רדוואנסקה, המדורגת שנייה, דיברה עם השופט במהלך המשחק וניסתה להסביר לו שאי אפשר לשחק בתנאים האלה וזה לא עזר לה. "כן, כבר כשחזרנו בבוקר, שיחקנו בגשם, אני לא יודעת למה מישהו מאפשר לנו לשחק בתנאים האלה. אני חושבת שלא ממש אכפת להם מה אנחנו חושבים. אני חושבת שהם דואגים רק לדברים אחרים. כן, אני עצבנית וכועסת מאוד. אני פשוט לא יכולה לשחק בתנאים האלה. אני לא בריאה מספיק".

בינתיים, רבע הגמר בין אנדי מארי לרישאר גאסקה, שהיה אמור להיערך היום, נדחה למחר.

אנדי מארי טניסאי בריטי (שמאל) עם ג'יימי דלגאדו. GettyImages
עומד בצד ומתבונן. מארי/GettyImages

במשחק נוסף הוביל ארנסט גולביס 0:3 מול דויד גופן כשהשניים דרשו לרדת מהמגרש בגלל מזג האוויר. השופטת אווה אסדרקי-מור ניסתה לגרום להם להישאר על המגרש עד שיתקבל אישור מהמשקיף לרדת מהמגרש, ורק לאחר מכן הם נשארו. גופן אמר לשופטת: "בכל רגע אני יכול ליפול על המגרש".

גם סימונה האלפ, שהפסידה 7:6 (0), 6:3 לסמנתה סטוסור, הגיעה עצבנית מאוד למסיבת העיתונאים. "אני לא יכולה להגיב על התנאים. אין לי מילים לתאר את זה", אמרה האלפ הזועמת, "לדעתי, היה בלתי אפשרי לשחק. לשחק נגד בגשם זה יותר מדי. כולם היו באותו מצב ומי שהיה טוב יותר, ניצח היום. ידעתי שאין לי סיכוי לשנות את המצב. אני חושבת שזה לא היה רעיון טוב להגיד משהו. לאף אחד לא אכפת מהשחקנים לדעתי, לא אכפת לי שהפסדתי היום כי כמעט נפצעתי בגב בגלל הגשם וזו בעיה יותר גדולה. אבל כמו שאמרתי, לאף אחד לא אכפת מאיתנו, אז אני צריכה להמשיך ולשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דויד גופן טניסאי בלגי (ימין) עם אווה אסדרקי מור שופטת טניס. GettyImages
גופן מתווכח עם אסדרקי מור/GettyImages
ארנסט גולביס טניסאי לטבי. GettyImages
השופטת מנסה לשכנע את גולביס להישאר על המגרש/GettyImages
גשם בטורניר רולאן גארוס: מייבשים את המגרשים. רויטרס
הילדים מנקים את המגרשים/רויטרס
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
מחייך בגשם. דג'וקוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully