וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב לביא צפוי להתמנות לעוזר מאמן בהפועל רעננה

קפטן הקבוצה בעבר שהשתלב בצוות המקצועי של חיים סילבס כבר באמצע העונה החולפת לאחר שלא הצליח להחלים מפתיעה ממנה סבל ישמש בעונה הבאה כעוזרו ויחליף את אלון זיו שקרוב להפועל עכו

יניב לביא שחקן הפועל רעננה לשעבר. ברני ארדוב
מתקדם. לביא/ברני ארדוב

יניב לביא צפוי להתמנות לעוזרו של חיים סילבס בהפועל רעננה בעונה הבאה. בלם העבר, ששיחק בקבוצה ממאי 2013 ועד שנפצע ונאלץ לפרוש, השתלב בצוות המקצועי כבר בסיום משחקו הפעיל וכעת נראה שיקודם לעמדת העוזר.

אלון זיו ששימש כעוזרו של סילבס בעונה הקודמת יעזוב את הקבוצה כאשר על פי ההערכות הוא צפוי להתמנות למשרת המאמן הראשי בהפועל עכו, שירדה לליגה הלאומית.

לביא שיחק 19 שנה כשחקן מקצועני, כשאת הקריירה שלו הוא התחיל במכבי נתניה. אחרי שנתיים שם הוא עבר להפועל רעננה ושיחק בשורותיה במשך שנתיים. בהמשך הוא בילה גם במכבי הרצליה, הפועל רמת גן ועירוני קרית שמונה, ואף זכה עימה פעמיים בגביע הטוטו בליגה הלאומית ופעם אחת בליגת העל.

אחרי תשע שנים בקרית שמונה, עבר הבלם לשחק בהפועל ניר רמת השרון, ובסוף עונת 2012/13 הוא עבר להפועל רעננה ובהמשך אף מונה לקפטן הקבוצה. "הסתיים פרק שמאוד אהבתי", אמר לאחר הפרישה, "אבל כשנסגר דבר אחד, נפתח משהו אחר. אני מודה לאשר אלון ולדמיאן רויטמן שהכניסו אותי לצוות המקצועי, ומודה לחיים סילבס. אני מקווה שאהנה כעת לא פחות. רגע השיא בקריירה שלי היה ההעפלה לאירופה עם קרית שמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully