וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: במועדון החליטו לא לממש את האופציה על אופיר קריאף

31.5.2016 / 16:44

הירוקים לא יממשו את האופציה על הקשר, גם מכבי פתח תקוה הצטרפה למרוץ אחריו לעונה הבאה. גם פירס צפוי לא להמשיך, רוני לוי מחפש קשר זר למרכז השדה. סטויקוביץ' קיבל אור ירוק לחפש קבוצה

one

השינויים במכבי חיפה לא עוצרים ובמועדון הוחלט היום (שלישי) על שחרורו של שחקן נוסף מהקבוצה. אופיר קריאף יעזוב את חיפה לאחר שנה אחת בלבד במועדון. לקשר היה חוזה לארבע שנים, כאשר לקבוצה הייתה אפשרות לסיים את ההתקשרות בתום שנה אחת. הירוקים אמנם שילמו את דמי ההעברה לבית"ר ירושלים, אך החליטו בכל זאת לוותר על הקשר.

מטעם המועדון נמסר: "בהחלטה משותפת הוחלט כי השחקן רשאי לחפש קבוצה אחרת. אנו מודים לאופיר על תרומתו ומאחלים לו בהצלחה".

מכבי פתח תקוה, בני יהודה ועירוני קרית שמונה הוזכרו כמעוניינות לקלוט אותו לעונה הבאה.

אופיר קריאף שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
מחפש קבוצה. קריאף/קובי אליהו

שחקן נוסף שלא צפוי להישאר במועדון הוא רומאריו פירס. גם עם הברזילאי חיפה יכולה להמשיך את ההתקשרות, אך הוא לא צפוי להמשיך. גם קובי מויאל, שחתם לשנתיים בלבד ללא אופציה להמשך ההתקשרות וסיים חוזה, לא צפוי להמשיך בקבוצה. נציגיו לא קיבלו כל החלטה על המשך ההתקשרות ומחפשים לו קבוצה אחרת. בעקבות השחרור הצפוי של כל שחקני הקישור, רוני לוי מחפש קשר זר למרכז השדה.

מי שעוד לא ימשיך ככל הנראה במועדון הוא השוער, ולדימיר סטויקוביץ'. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון נתנו אור ירוק לשוער לחפש קבוצה אחרת, ואם הסרבי אכן ימצא אחת, מכבי חיפה לא תעמוד בדרכו ותנסה להחתים את אחד משוערי הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully