וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטר נבחרת העתודה לא יוכל להכנס לגבולות ישראל מבלי שייעצר על ידי צה"ל

31.5.2016 / 12:56

בעיות לדן שמיר לקראת אליפות אירופה שתתקיים בקיץ. רומן סורקין, שחקן אוניברסיטת אורגון, לא התייצב לגיוסו לצה"ל ונמצא במעמד של עריק. גם טי ג'יי ליף, שהתחייב למכללת UCLA, לא יגיע

מאמן הפועל חולון, דן שמיר. ניב אהרונסון
סגל קצר. דן שמיר/ניב אהרונסון

נבחרת העתודה של ישראל תחל מחר (רביעי) את אימוניה לקראת אליפות אירופה (דרג א') שתיערך בקיץ הקרוב. שני שמות בולטים שהיו אמורים להיות מרכזיים מאוד בנבחרת הקיץ, יחסרו בסגל של דן שמיר - טי ג'יי ליף ורומן סורקין. ליף, בנו של בראד ליף שחקן מכבי תל אביב בעבר, היה כוכב נבחרת הנוער ששבה לדרג א' בקיץ הקודם, אך לאחרונה סגר את תנאיו במכללת UCLA. לאחר שיחה עם מאמניו הוחלט שלא לאפשר לו לצאת לנבחרת, וייתכן שיעשה זאת רק בקיץ הבא.

לגבי סורקין, שחקן אוניברסיטת אורגון, הסיפור מסובך יותר. אם ייכנס הסנטר (20, 2.08) לישראל, הוא צפוי להעצר על ידי שלטונות הצבא כבר בשדה התעופה, לאחר שלא התייצב לגיוסו ונמצא כרגע במעמד של עריק. סורקין יצא בשנה שעברה ללימודים באורגון, וניסה לקבל מעמד של ספורטאי עילוי, שהיה שייך לאיגור קולשוב. עם זאת, גם לאחר סיום זמן השירות של קולשוב, סורקין לא קיבל את מה שרצה. אם הסיפור נשמע מוכר, הוא אכן כך. תום מעיין, ששיחק בסיטון הול, נאלץ לחזור לישראל אחרי פחות משנתיים במכללות לאחר שלא הגיע לסיכום מול הצבא.

גם בקיץ שעבר היה חשש כי סורקין לא יוכל להופיע ולהגיע לנבחרת בשל סיבה דומה, אך באיגוד הכדורסל טיפלו בנושא. באיגוד ידעו שאם סורקין לא יסדיר את הנושא במהלך השנה הקרובה, הם לא יוכלו לעזור הפעם. בכירים באיגוד הכדורסל, ביניהם פיני גרשון, המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות, שוחחו עם השחקן מספר פעמים וייעצו לו לחזור לשחק בארץ, אך סורקין סירב לכך, וכעת לא נראה פיתרון שיאפשר לו לחזור לשחק בארץ מבלי לבלות זמן בכלא הצבאי.

הסנטר פרץ לתודעה בגיל 18, אחרי ששיחק שנתיים בנבחרת הקדטים ובנבחרת הנוער. סורקין היה הכוכב של נבחרת הנוער באליפות אירופה 2014, כאשר רשם 14.1 נקודות ו-9.9 ריבאונדים בממוצע. בקיץ שעבר כבר שיחק במדי נבחרת העתודה, שרשמה קמפיין נאה באליפות אירופה. באותה אליפות רשם סורקין 5.3 נקודות ו-3.6 ריבאונדים בממוצע. אוניברסיטת אורגון בה משחק סורקין, הגיעה לשמונה האחרונות בטורניר המכללות, כשהסנטר רושם שתי נקודות וריבאונד אחד ב-5.9 דקות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully