וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאה: סעיף השחרור של גבריאל - 18 מיליון יורו בלבד

ילד הפלא של סנטוס כבש בהופעת הבכורה שלו במדי נבחרת ברזיל, והגדיל עוד יותר את מניותיו. קבוצתו חולמת על 50 מיליון יורו אך מוכנה להתפשר, ריאל מדריד, פריס סן ז'רמן ופיורנטינה כבר הביעו עניין

רויטרס

בווידאו: צפו בביצועיו של גבריאל

אחת לכמה שנים מספק הכדורגל הברזילאי כוכב בקנה מידה עולמי, שזוכה להערצה והערכה במדינתו, ולא רק, כבר בגיל צעיר מאוד. קחו לדוגמא את ניימאר למשל, שזכה לפרסום רב עוד כששיחק בגיל העשרה בסנטוס. אבל ניימאר כבר לא ילד (24), ומזמן לא משחק בליגה הברזילאית, ממנה מגיעים שחקנים רבים - טובים יותר וטובים פחות - לליגות השונות בעולם.

בעקבות זאת, במדינה היו זקוקים לילד פלא חדש. למושא להערצה שיסחוף אחריו רבים, כפי שעשו רבים לפניו. לכוכב הברזילאי התורן קוראים גבריאל ברבוסה, הידוע בכינויו גאביגול, שערך השבוע את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים של ברזיל ואף כבש שער נאה.

בברזיל מבינים שימיו של החלוץ בן ה-19 בסנטוס ספורים, והיום (שלישי) מפרסמים במדינה את פרטי החוזה של השחקן, שמבוקש על ידי קבוצות בכירות רבות באירופה. על פי הדיווח, בסנטוס טוענים שגאביגול לא יימכר בפחות מ-50 מיליון יורו, אך סעיף השחרור המופיע בחוזהו של השחקן עומד על 18 יורו בלבד.

גבריאל שחקן ברזיל חוגג שער. רויטרס
מניותיו עלו. גבריאל/רויטרס

בעקבות זאת, הודיעו בסנטוס שיהיו מוכנים להתפשר ולרדת ל-30 מיליון יורו, אך נראה שלא תהיה לסנטוס הרבה ברירה, ואם אחת הקבוצות הבכירות ביבשת תנצל את סעיף השחרור של גבריאל, היא תיאלץ להיפרד ממנו.

גבריאל החל לשחק בקבוצה הבוגרת של סנטוס לפני כשלוש שנים, וערך את הופעת הבכורה שלו בליגה הברזילאית בגיל 16 בלבד. בעונה הראשונה הוא אמנם מיעט לשחק, אך בעונה שלאחר מכן החל להיכנס אט אט לרוטציה, ובמהרה הפך לשחקן הרכב קבוע באחת הקבוצות הגדולות במדינה. את עונת השיא שלו רשם אשתקד, כשכבש עשרה שערי ליגה ב-30 משחקים, כשהעונה הוא כבר עם שבעה שערים אחרי 17 משחקים.

מאז השער שכבש, ברחבי אירופה לא מפסיקים להזכיר את שמו של השחקן, שעכברי כדורגל רבים כבר מכירים את שמו מספר שנים. ב-ESPN ובגאזטה דלו ספורט האיטלקי דיווחו שפיורנטינה תנסה להחתימו כבר בקיץ הקרוב, כשסוכנו של השחקן טען שפריס סן ז'רמן וריאל מדריד גם כן בדקו את האפשרות לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully