וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב מתלבט בין דראפיץ' לגיא לוזון, שדרש רשימת שחקנים ותקציב ברור

31.5.2016 / 16:35

הבעלים ייפגש עם דראפיץ' מיד כשיחזור מחופשה בחו"ל, אך האפשרות להחתים את לוזון עדיין עומדת על הפרק. גורם: "טביב מעדיף את סלובו, אך בדק גם אופציות אחרות". בבאר שבע עוקבים אחר ההתפתחויות בגזרת אצילי

one

סימני השאלה סביב מאמנה של בית"ר ירושלים בעונה הבאה אמורים להתבהר בימים הקרובים עם חזרתו של אלי טביב לישראל. ההערכה היא שעם חזרתו לארץ ייפגש הבעלים עם סלובודאן דראפיץ' במטרה לסכם את תנאיו לעונה נוספת, אך במקביל מתרחשים דברים נוספים מאחורי הקלעים.

בשל הנתק בין הצדדים בשבועות האחרונים, גורמים נוספים נכנסו לתמונה ויצרו קשר בין טביב לבין גיא לוזון. לוזון מעדיף להמשיך ולאמן בחו"ל אך לא פסל את ההצעה ועל מנת להתקדם בנושא דרש רשימת שחקנים ברורה ותקציב שכר שחקנים. גם לגבי התנאים הכספיים לא הושגו הבנות, וגורמים המעורים בפרטים אמרו כי עם חזרתו של טביב לארץ עשויה להתקיים פגישה בין השניים. לוזון עצמו ינחת היום בישראל. הוא נמצא במו"מ עם קבוצה מהצ'מפיונשיפ ולא יסכים להגיע לבית"ר בשכר של פחות מ-160 אלף דולר נטו.

עוד בנושא

איתי שכטר בראיון: "גם לפני הדאבל בהפועל לא ספרו אותנו"
הקפטן הבא: בית"ר מימשה את האופציה על דן איינבינדר לעונה נוספת
טביב עשוי לפנות שוב לאוחנה, שישמש כנציג הבעלים במועדון

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
מעדיף להישאר בחו"ל. גיא לוזון/GettyImages

גורם בבית"ר אמר אתמול: "טביב רוצה את סלובו ומעדיף אותו, אך היה נתק די טיפשי ביניהם, וזה טבעי שטביב יבדוק אופציות אחרות למקרה שדברים לא יסתדרו. הוא אמור לדבר עם דראפיץ' בימים הקרובים ולנסות לסגור איתו, אבל בכדורגל עד שדברים לא סגורים אי אפשר לדעת". האופציה של גיא לוי עדיין עומדת על הפרק, אם כי הוא בעדיפות אחרונה.

לאחר שאתמול מומשה האופציה של המועדון על דן איינבינדר, נראה כי הסגל מתחיל לקבל צורה. מבחינת תכנית העבודה של בית"ר, האופציה על חסוס רואדה מומשה והוא יהיה שחקן הקבוצה בעונה הבאה, אך עתידו עדיין לא ברור, ולפני שהחלטה סופית תתקבל לגביו תתקיים עד לסוף השבוע פגישה עם סוכנו אבי נמני. בבית"ר משוכנעים כי הצעה אחרת שיש לשחקן גרמה לכל הסיטואציה הנוכחית.

ניקיטה רוקאביציה שוחח עם שחקנים בקבוצה והבהיר כי הוא היה שמח להישאר בבית"ר, אך אף אחד לא דיבר איתו על מימוש האופציה או על חוזה חדש ולכן הוא ממתין לראות מה טביב יעשה. האופציה על רוקאביציה היא עד ה-15 ביוני. בבית"ר חזרו ואמרו אתמול כי האופציה על קלאודמיר מומשה והוא יהיה שחקן בית"ר בעונה הבאה.

העניין של הקבוצות הגדולות בעומר אצילי ממשיך כאשר גם הפועל באר שבע נמצאת בתמונה ועוקבת אחר ההתפתחויות בגזרת השחקן. במידה ואצילי ישוחרר מבית"ר בפסק בוררות או שייקבע תג מחיר סביר, בבאר שבע צפויים להיכנס למשא ומתן עם השחקן. בימים האחרונים החלו לרוץ שמועות ברשתות החברתיות לפיהן אצילי סגר את תנאיו בבאר שבע אלא שבשלב זה כל הגורמים מבהירים שאף שיחה לא התקיימה בנושא ועד סיום הבוררות ביולי הדרך היחידה היא להציע לאלי טביב סכום של לפחות 2 מיליון יורו בכדי שיסכים למכור את השחקן.

(עדכון ראשון: 08:35)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully