וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר: "כשאנחנו מדייקים, יש לנו סיכוי". שיבק: "יש ימים כאלה"

30.5.2016 / 23:32

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מה-65:75 על ראשון לציון, שכפה משחק חמישי ומכריע ברבע הגמר: "מיקדנו את השחקנים במחצית". המאמן הכתום מגן על מארק ליונס ושון דאוסון

one

מכבי חיפה כפתה הערב (שני) משחק חמישי ומכריע בסדרת רבע הגמר מול מכבי ראשון לציון, לאחר שניצחה 65:75 בעיר היין. גרגורי ורגאס (18 נקודות), וויל גרייבס (17) וחנן קולמן (17) הוליכו את הירוקים, שרחוקים כעת 40 דקות מהפיינל פור ויארחו את המשחק הבא, ביום רביעי ב-19:45.

"זאת אולי הפעם הראשונה שהצלחנו לעצור את מארק ליונס", אמר רמי הדר בסיום. "מיקדנו את השחקנים במחצית, זה הכל הדיוק בביצוע, כשאנחנו מדייקים יש לנו סיכוי. אנחנו קולעים לשלוש וזה מקל על היוצרים שלנו, אנחנו קבוצה שקלעה לאורך כל השנה באחוזים סבירים, ובשני המשחקים האחרונים אנחנו קולעים באחוזים הסבירים שלנו. יש לנו 48 שעות להתארגן, נבוא לעשות את הכי טוב, למה שהיה בשנה שעברה אין שום קשר למה שיהיה הפעם".

המאמן המפסיד אריק שיבק סיכם: "כשאתה משחק נגד קבוצה כמו חיפה מאוד חשוב לבצע את הדברים. החטאנו זריקות של מאה אחוז, שלוש או ארבע כאלה, כולל דאנקים. במשחק שכזה, של תוצאה נמוכה, זה משפיע עליך. הביצוע שלנו במחצית השנייה לא היה מספיק טוב יחסית למה שנתקלנו בו מבחינה הגנתית, וזאת לא הפתעה איך שחיפה משחקים. יש שחקנים שאתה הולך איתם, הם השחקנים שהביאו את ראשון לאן שהם הביאו, מארק ליונס הוא שחקן שאנחנו מכירים אותו ובנגיעה אחת בכדור הוא עושה גול, ובשתי דקות הוא הופך את המשחק. אני לא אומר שהוא או שון היו טובים, אבל יש ימים כאלה גם. אם אתה מבצע את הדברים הבסיסיים נגד חיפה, הסיכוי שלך לנצח טוב יותר".

עוד בנושא:

מכבי חיפה ניצחה 65:75 את מכבי ראשון לציון ואיזנה ל-2:2
בזכות שלשת ניצחון של ספאנוליס: אולימפיאקוס שוב זכתה באליפות

יש משחק 5, גרייבס חוגג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully