וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות שלשת ניצחון של ספאנוליס: אולימפיאקוס שוב זכתה באליפות

הווינר הגדול של הכדורסל האירופי עשה זאת שוב, כשצלף שנייה לסיום וסייע לאלופה לשמור על התואר עם 81:82 על פנאתינייקוס, ו-1:3 בסדרת הגמר. דיאמנטידיס נפרד מהענף עם הפסד כואב

ואסיליס ספאנוליס חוגג עם שחקני אולימפיאקוס. GettyImages
איזה ווינר עצום. ספאנוליס/GettyImages

אולימפיאקוס זכתה הערב (שני) באליפות ה-12 בתולדותיה, בצורה הדרמטית ביותר. האלופה המכהנת הצליחה לשמור על התואר שלה עם 81:82 ענק על פנאתינייקוס, שסגר עבורה 1:3 בסדרת הגמר הנהדרת.

המחצית הראשונה הלכה צמוד, אך דקות מצוינות של דימיטריס דיאמנטידיס (10 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-20 הדקות הראשונות) הוליכו את פנאתינייקוס ל-31:35. ברבע השלישי נכנסו ואסיליס ספאנוליס וקוסטאס פפאניקולאו לעניינים וקבעו 44:50 לאדומים מפיראוס, פאו חזרה מיד וניקוס פפאס העלה אותה ל-55:58, שש דקות לסיום. במצב של 63:63, 20 שניות לסיום, איבד דיאמנטידיס כדור מכריע, אך ספאנוליס החטיא בסמוך לבאזר, והקבוצות הלכו להארכה. שם דאג דיאמנטידיס לכפר על האיבוד ההוא עם שלשה גדולה שקבעה 65:67, ספאנוליס ענה בשלשה גדולה משלו, ניק קלאת'ס צלף גם הוא בצד השני, ובפיגור 71:68, שמונה שניות לסיום, קיבלה אולימפיאקוס צ'אנס אחרון. דניאל האקט נשלח לקו, החטיא את הראשונה, החטיא גם את השנייה במכוון אך האדומים הצליחו להשתלט על הריבאונד, ואוונגלוס מנצאריס צלף שלשה מדהימה, השווה ל-71:71 וכפה הארכה שניה. שם הוליכו הירוקים כמעט לכל אורך הדרך, אלא שבפיגור 80:78, 11 שניות לסיום, קיבלה אולימפיאקוס כדור אחרון פעם נוספת, ושוב הלכה לספאנוליס. הפעם, אחד הווינרים הגדולים בתולדות הכדורסל האירופי לא התבלבל, צלף שלשה ענקית, ונמלט עם חבריו לחדרי ההלבשה.

ספאנוליס סיים עם 25 נקודות ו-6 אסיסטים, אות'לו האנטר הוסיף 14 למנצחת. אבל הסיפור הגדול מגיע מהמפסידה, או יותר נכון - מהמפסיד. דימיטריס דיאמנטידיס סיים קריירה מופלאה עם 15 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, שלצערו הרב לא הספיקו. ניקוס פאפאס הוסיף 16.

עוד בנושא:

לחץ בירושלים: גפני הנסער עזב במהרה, פרנקו כעס על ההגנה החלשה
נבחרת העתודה תפתח ברביעי את הכנותיה לאליפות אירופה

דימיטריס דיאמנטידיס, פנאתינייקוס. GettyImages
אנחנו כבר מתגעגעים. דיאמנטידיס/GettyImages

עוד באירופה

* ויקטור חריאפה, גיבור גמר היורוליג, יקבל הארכת חוזה לעונה נוספת בצסק"א מוסקבה.

* לאו ווסטרמן עזב את לימוז' לטובת ז'לגיריס קובנה.

* שחקן נבחרת פולין אדם ווצ'ינסקי סיכם במלאגה.

* נמניה נדוביץ' האריך את חוזהו במלאגה בשנתיים נוספות.

* ריאן טולסון סיכם על הארכת חוזהו בזניט בעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully