וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת גברה 2:3 על קמרון במשחק הכנה לקראת יורו 2016

דימיטרי פאייה הכריע בבעיטה חופשית נהדרת (90). קודם לכן מטוידי וז'ירו כבשו מבישולים נפלאים של קומאן ופוגבה בהתאמה. אבובקאר וצ'ופו-מוטינג איזנו זמנית. שבדיה וסלובניה נפרדו ב-0:0

הנבחרות האירופיות ממשיכות במסעות ההכנה שלהן לקראת יורו 2016 שייפתח ב-10 ליוני בצרפת. מארחת הטורניר גברה 2:3 על קמרון, קודם לכן שבדיה וסלובניה נפרדו בתיקו מאופס.

בלס מטוידי שחקן נבחרת צרפת (אמצע) עם אוליבייה ז'ירו. AP
חגיגה כחולה. מטוידי/AP

צרפת - קמרון 2:3

נבחרת צרפת גברה 2:3 על קמרון במשחק ההכנה הלפני אחרון שלה לקראת היורו, שייפתח במדינתה ב-10 ביוני, במשחק שהתקיים בלה בוז'ואר-לואי פונטנו - אצטדיונה הביתי של נאנט. שחקניו של דיידיה דשאן שיחקו בהילוך נמוך כאשר לכולם כמובן חשוב לשמור על הרגליים ולא להיפצע, ולמרות זאת שלושה מהלכי אומן מבית היוצר של קינגסלי קומאן, פול פוגבה ודימיטרי םאייה, הובילו לשלושה כדורים שפגשו את הרשת הקמרונית ודאגו לניצחון.

שחקנה של באיירן מינכן פרץ באופן מסחרר בדקה ה-20 ומצא את בלס מטוידי שקבע 0:1 מהאוויר (20), כוכב יובנטוס תעתע במגן שלו ושלח מסירה מדויקת כסרגל לז'ירו שכבש את השני (41). זה היה שערו החמישי של ז'ירו בשלושת משחקיו האחרונים (נבחרת וארסנל) לאחר שב-21 המשחקים הקודמים מצא את הרשת פעמיים בלבד. פאייה סובב בעיטה חופשית מושלמת וניצח את המשחק דקה לאחר שצ'ופו מוטינג השווה (90). בין לבין וינסנט אבובקאר דחק פנימה את השיוויון הזמני (22) הראשון.

הטריקולור, שזה היה משחקם הראשון מאז חודש מרץ, הפסידו רק אחד מתשעת המשחקים האחרונים שלהם ואם יעברו גם את המשחק מול סקוטלנד בשבת עם תוצאה טובה וללא פציעות יגיעו ליורו במומנטום ובמצב רוח מצוינים.

פול פוגבה שחקן נבחרת צרפת. AP
בישול גדול. פוגבה/AP

דקה 15: המצב הראשון דווקא של האורחים. קרל טוקו אקמבי שיגר בעיטה שטוחה וחזקה מחוץ לרחבה, לוריס ירד יפה והדף.

דקה 20: שער! קינגסלי קומאן פרץ נהדר באגף שמאל, הגיע עד הקו והרים לרחבה, שם חיכה מטוידי שהפציץ מהאוויר ברגל שמאל פנימה, 0:1 לצרפת.

דקה 22: שער! איזה שוויון מהיר. ניום פרץ באגף ימין, העביר כדור חזק לאמצע ואבובקאר דחק פנימה, 1:1.

דקה 34: פאייה הרים כדור חופשי, פוגבה נגח כדור ששרק ליד העמוד.

דקה 41: שער! עבודת הכנה מדהימה של פוגבה הסתיימה בכדור היישר לרגלו של ז'ירו שבעט בקלות לפינה, 1:2 לצרפת.

דקה 55: ז'ירו מצא את עצמו מול אונדואה אחרי קומדיה של טעויות בהגנה הקמרונית, אך השוער מנע ממנו צמד.

דקה 62: פוגבה סחט הדיפה מאונדואה, הריבאונד הגיע לבסוף לקאנטה שניסה בעצמו מקצה הרחבה, הכדור שלו התגלגל החוצה.

דקה 87: קבאיי קיבל כדור ברחבה וסחט הצלה נוספת מאונדואה המעולה, אברה שלח את הריסאונד מעל המשקוףץ

דקה 88: שער! ההגנה הצרפתית נרדמה, אבאנג מצא את צ'ופו-מוטינג חופשי לחלוטין והוא גלגל פנימה מול לוריס, 2:2.

דקה 90: שער! פאייה סובב כדור חופשי נהדר לחיבורים, 2:3 לצרפת.

הרכב צרפת: הוגו לוריס, בקארי סאניה, אדיל ראמי, לורן קוסיילני, פטריס אברה, בלס מטוידי, לסאנה דיארה (אנגולו קאנטה, 46), פול פוגבה (מוסא סיסוקו, 65), דימיטרי פאייה, קינגסלי קומאן (יוהאן קבאיי, 77), אוליבייה ז'ירו(אנדרה-פייר ז'יניאק, 65).

הרכב קמרון: פבריס אונדואה, אמברויס אויונגו, אדולפה טייקאו, אורלין צ'דז'ו (מוחמד ג'דטאיי, 80), אלן ניום, ג'ורג'ס מנדג'ק (קלינטון אנג'יי, 71), איונוג אנו (סבסטיאן סיאני, 46), אדגר סאלי (מקסים צ'ופו-מוטינג, 46), קרל טוקו אקמבי(פרנק קום, 76(, ז'אק זואה, וינסנט אבובקאר (אנטולי אבאנג, 70).

שחקן נבחרת שבדיה אמיל פורסברג. GettyImages
יכולת מדאיגה. פורסברג/GettyImages

שבדיה - סלובניה 0:0

נבחרת שבדיה סיימה משחק הכנה נוסף לקראת היורו ללא ניצחון. הסקנדינבים פגשו את סלובניה במאלמו, ונפרדו מהם ב-0:0 חלש - כל זאת כשנותר להם משחק הכנה אחד בלבד, מול ויילס, עד לשריקת הפתיחה של הטורניר. לזכותם של השבדים ייאמר שהם נאלצו להסתדר ללא הכוכב הכי גדול של הנבחרת, זלאטן איברהימוביץ', שנותר על הספסל לכל אורך 90 הדקות. אולי בטורניר עצמו זה כבר ייראה טוב יותר.

דקה 10: הזדמנות ראשונה, ולא מרשימה במיוחד, לשבדים. גידטי קיבל את הכדור באגף ימין, חדר למרכז והעביר לשמאל, כדי לשלוח בעיטה חזקה, שנעצרה אצל ההגנה הסלובנית ויצאה החוצה.

דקה 31: הזדמנות טובה לסלובנים. כדור קרן מסוכן חדר לרחבה, וגרם לבלבול אצל ההגנה השבדית, אך למזלה הכדור לא מצא רגל מסיימת והתגלגל החוצה.

דקה 43: קייסה תלין ניסה את מזלו עם בעיטה מסובבת מ-20 מטרים, אך פספס את המסגרת.

שחקן נבחרת שבדיה, ג'ון גידטי, מול שחקן נבחרת סלובניה, אליאז' סטרונה. GettyImages
היה קרוב לבשל. גידטי/GettyImages

דקה 50: ההזדמנות הטובה ביותר של השבדים במשחק. גידטי פרץ באגף שמאל והעביר למרכז, קייסה תלין לא הצליח להגיע והכדור התגלגל החוצה.

הרכב שבדיה: אנדראס איזקסון, מיקאל לוסטיג (פונטוס יאנסון, 46), ויקטור לינדלוף, אנדראס גרנקוויסט, ג'ימי דורמאז, פונטוס ורנבלום (מרקוס רודן, 71), אוסקר הילמארק, אמיל פורסברג (ארקן זנגין, 46), סבסטיאן לארסון, ג'ון גידטי, איזאק קייסה תלין.

הרכב סלובניה: ויד בלץ, לוקה קראנץ, אנדראז' סטרונה, נייץ סקוביץ (בובאן יוביץ', 85), בויאן יוקיץ', רנה קרין (ראיקו רוטמן, 88), קווין קאמפל, רוק קרונאווטר (יסמין קורטיץ', 57), יוסיפ איליצ'יץ' (אליאז סטרונה, 90), רומן בזיאק (מאטיץ צ'רניץ, 82), רוברט בריץ' (מיליבויה נובאקוביץ', 60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully