וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: הופעת בכורה לדודו גורש. גם צדק, דוידזאדה ומליקסון בהרכב

31.5.2016 / 11:16

פורסם הרכבה של נבחרת ישראל למשחק הערב מול סרביה (21:15, ספורט 5). נציגות מכובדת לאלופת המדינה, טואטחה חולה ולא יהיה בסגל. שחקנים טוענים כי זהבי וקינן שמו את המתיחות מאחוריהם

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי, יעמוד הערב (21:15, ספורט 5) לראשונה על הקווים, כאשר הכחולים לבנים יפגשו את נבחרת סרביה במשחק הכנה לקראת מוקדמות המונדיאל שיצאו לדרך בספטמבר. המאמן פירסם את ה-11 שלו לקראת המשחק. מי שיערוך בכורה במדים הלאומיים הוא שוערה של הפועל באר שבע, דודו גורש. גם שאר שחקני האלופה, שיר צדק, אופיר דוידזאדה ומאור מליקסון, ייפתחו בהרכב של אלישע לוי. מי שלא ייכלל בסגל הוא המגן טאלב טואטחה, בגלל מחלה.

ההרכב המלא: דודו גורש; שרן ייני, שיר צדק, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה; טל בן חיים, ביברס נאתכו, ניר ביטון, מאור מליקסון; מואנס דאבור, ערן זהבי.

בנושא אחר: בנבחרת טוענים כי ערן זהבי ודקל קינן שמו את המתיחות מאחוריהם, כשהקפטן החדש נראה משוחח עם קינן במהלך האימון. באחד המשחקונים קינן אף שמר על זהבי ושחקנים העידו כי השניים לא התקוטטו במהלך המאבק ואפילו שוחחו בניהם במהלך המשחקון. בנבחרת סיפרו היום כי השניים לחצו ידיים ובכך שמו סוף למתיחות בניהם. שחקנים סיפרו כי ברור שהמתיחות עדיין קיימת, אולם לא מדובר בכזאת שמפרה, לפחות בשלב זה, את השקט במלון הנבחרת.

עוד בנושא:

דקל קינן: "ניסו להספיד אותי ולגמור לי את הקריירה, אך עבדתי קשה ואני שמח להיות פה"
ערן זהבי מונה לקפטן נבחרת ישראל. אלישע לוי: "הוא השחקן המוביל בישראל"

מאור מליקסון שחקן נבחרת ישראל. דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
זוכה לקרדיט. מליקסון/אתר רשמי, דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל

גם עבור הסרבים, שגם כן לא הצליחו להעפיל ליורו, מדובר במשחק הכנה לקראת המשחק הראשון במוקדמות מול אירלנד בחמישה בספטמבר.

רגע לפני המפגש מול נבחרת ישראל, דיבר המאמן סלבוליוב מוסלין והקפטן אלכסנדר קולארוב לקראת המפגש, על הסיכויים של שתי הנבחרות וכמובן על ולדימיר סטויקוביץ' ופרדראג ראיקוביץ' - שוערי הנבחרת המשחקים בליגת העל.

"יש לנו פצועים רבים, אבל זה הכדורגל", אמר מוסלין. "חשוב מאוד שננצח את ישראל בכל הקשור להיבט הפסיכולוגי. ניצחון יעלה את מורל השחקנים. דיברתי עם סטויקוביץ' וראיקוביץ', הם סיפרו לי שישראל מהירה בהתקפה אך לוקה מבחינה טקטית, במיוחד בחלק ההגנתי. אולי זה עדיף שאנחנו לא מכירים את היריבה, כי אני רוצה לראות איך השחקנים שלי מסתגלים".

קולארוב הוסיף: "אני לא יודע הרבה על ישראל, אני רק יודע שמדובר בנבחרת טובה. אני יכול להגיד בביטחון מלא שסרביה נבחרת איכותית יותר, אבל נצטרך להראות זאת על המגרש".

הרכב משוער, נבחרת סרביה: ולדימיר סטויקוביץ', ברניסלב איבנוביץ', מאטיה נסטאסיץ', סלובודאן ראיקוביץ', אלכסנדר קולארוב, נמניה מאטיץ', לוקה מיליבוייביץ', אדם ליאיץ', דושאן טאדיץ', זוראן טושיץ', אלכסנדר מיטרוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן נבחרת סרביה, סלבוליוב מוסלין, עם אלכסנדר קולארוב. ההתאחדות הסרבית, אתר רשמי
מלאי ביטחון. קולארוב ומוסלין/אתר רשמי, ההתאחדות הסרבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully