וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגלידיס: "התקופה במכבי תל אביב היתה נפלאה אבל אני ממשיך בדרכי"

30.5.2016 / 14:03

אחרי שמרטין ביין הודיע שהוא עוזב לסנדרלנד, במועדון מחפשים מנכ"ל שיחליפו אך היווני הבהיר שלא יחזור לקרית שלום: "התקופה שלי במכבי הייתה נפלאה, אבל בקרוב אהיה במקום אחר"

one

מאמן, שחקנים, מנהל מקצועי למחלקת הנוער. הרבה עבודה במכבי תל אביב וכמעט ששכחנו שגם מנכ"ל חדש צריך מיטש גולדהאר למנות. בקרוב יסיים מרטין ביין את עבודתו במועדון ויעבור לסנדרלנד וזה די היה טבעי לראות כאן במקומו שוב את ג'ק אנגלידיס שסיים במהלך העונה תקופה לא ארוכה בפאוק סלוניקי, שם היה נשיא ויושב הראש של המועדון. למרות שהוא כרגע לא סגור בשום מקום, אנגלידיס לא ינהל את מכבי תל אביב בעונה הבאה.

ג'ק אנגלידיס נציגו של בעלי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא חוזר למכבי. אנגלידיס/ברני ארדוב

בשיחה קצרה שעשה היום אנגלידיס עם וואלה! ספורט, הוא עשה סדר בדברים. "מאז שנודע בישראל שמרטין לא ממשיך, קיבלתי עשרות הודעות מאנשים שעבדתי איתם בארץ וכולם בירכו אותי על זה שאני חוזר. אז זהו, שאני לא חוזר למכבי תל אביב. התקופה שלי במכבי תל אביב היתה נפלאה, אבל אני ממשיך הלאה בדרכי. הייתי בתקופה האחרונה בפאוק סלוניקי ובקרוב אהיה במקום אחר".

אנגלידיס הוסיף: "אני לא יכול כל כך לדבר על זה, אבל זה לא יהיה במכבי תל אביב, למרות שאני מאוד אוהב את המועדון ועוקב אחרי כל מה שנעשה. אני משוכנע שבקרוב יהיה מנכ"ל חדש למכבי תל אביב שימשיך את העבודה שאני עשיתי ומה שעשה מרטין ביין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully