וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שלומי ארבייטמן נוטה להמשיך, קוראץ' בדרך החוצה

30.5.2016 / 11:33

החלוץ צפוי לממש את האופציה החד צדדית בחוזה שלו לעונה הבאה, המונטנגרי קיבל פניה משעריים שרוצה שכץ ישתתף בשכר. קסאבייה תומא ממכבי פתח תקוה הוצע לבעלים

one

שלומי ארבייטמן נוטה להמשיך בהפועל חיפה, כך עולה מתוך שיחות שהתקיימו בימים האחרונים בין החלוץ ונציגיו. החוזה הגבוה של ארבייטמן בחיפה כולל 110 אלף שקל ברוטו לחודש, לא כולל שכר דירה, רכב ודלקן. במועדון סבורים כי ארבייטמן לא יוכל לקבל הצעה דומה במועדון אחר ולכן הוא יממש את האופציה בחוזה שלו. לאור ההתפתחויות האלה, מי שנמצא בדרך החוצה הוא ז'רקו קוראץ, שמעדיף לחפש קבוצה אחרת אם ארבייטמן יישאר. המונטנגרי קיבל פניה משעריים מהלאומית, אך שם לא יכולים לעמוד בחוזה שלו, כ-170 אלף דולר, ורוצים שחיפה תשתתף בשכר.

שלומי ארבייטמן שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
נוטה להמשיך בחיפה. שלומי ארבייטמן/קובי אליהו

ביממה האחרונה, כך טוענים במכבי פתח תקוה, החלו שיחות בין הבלם קסאבייה תומא לראשי הפועל חיפה. הצרפתי הוצע על ידי סוכנו שחר גרינברג מאחר ואין לו חוזה לעונה הבאה במלאבס. כזכור, הבוקר דיווחנו כי מספר שחקנים נוספים נמצאים על הכוונת של אלי כהן, בניהם רומאריו פירס ממכבי חיפה, מוחמד כליבאת שחוזר לירוקים אחרי עונת השאלה בפתח תקוה ואלון תורג'מן, שלא ברור האם חיפה תשחרר אותו בחינם בעונה האחרונה לחוזה שלו.

במועדון יודעים כי פיראס מוגרבי, שקיבל הצעה מפתה מכץ, מחוזר גם על ידי קריית שמונה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, גם מכבי חיפה מחזרת אחר הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully