וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בסכנין יבקשו את ראדי או שבתאי עבור ז'אורז'יניו

30.5.2016 / 9:10

האלופה מעוניינת בברזילאי המצוין של הקבוצה מהמגזר, שתדרוש עבורו את שני הקשרים בנוסף לגדיר. וויליאם סוארס יעזוב אם יצורף בלם זר, דה רייק מדן האג על הכוונת. התלבטות לגבי שוער נוסף

אורן יוסיפוביץ מראיין את ברק בכר/ברני ארדוב

בהפועל באר שבע ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה והמאבקים באירופה. במועדון מתלבטים האם להשאיר את הבלם הברזילאי וויליאם סוארס, לגביו עדיין לא נפלה החלטה. ההערכה היא שאם בקבוצה יצליחו להחתים בלם זר ברמה גבוהה, סוארס יקבל הודעה על כך שהוא לא בתוכניות המקצועיות ורק במקרה שבבאר שבע לא יצליחו לצרף בלם בכיר אחר, זר או ישראלי, סוארס יישאר לעונה נוספת.

וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
יעזוב את באר שבע? סוארס/יוסי ציפקיס

כפי שפרסמנו בסוף השבוע שעבר, סוארס לא התחיל את תהליך האזרוח והוא ייחשב זר בעונה הבאה. אחד מהמועמדים איתם חודש הקשר לאחרונה הוא טימוטי דה רייק הבלגי ששיחק בדן האח ההולנדית בשנתיים האחרונות. הבלם הוצע על ידי סוכן השחקנים דודו דהאן ובקבוצה שוקלים ברצינות את מועמדותו. מי שעוד רוצים לראות בקבוצה הוא ז'אורז'יניו כוכבה של בני סכנין. בבאר שבע מודעים לעובדה שהברזילאי מחזיק בחוזה לעונה אחת בלבד בסכנין, כך שהקבוצה לא תוכל לדרוש סכום גבוה יותר מדי. בסכנין בכלל מעדיפים טרייד במסגרתו מוחמד גדיר ושחקן נוסף יגיעו לקבוצה. אחד מהשמות שעלה אצל אנשי סכנין הוא מהראן ראדי, אך ההערכה שבבאר שבע לא יוותרו עליו כשהאופציה החלופית מבחינת סכנין היא יובל שבתאי.

עוד שחקן שבקבוצה היו רוצים לראות מצטרף הוא חן עזרא. שיחות עם נציגו של עזרא כבר נעשו אך זה הבהיר שבשלב זה הוא מעדיף לנסות ולמצות אופציות בספרד או בליגה אחרת באירופה ואם ניסיונות אלו ייכשלו ייתכן שהשחקן יחתום בבאר שבע. עוד שחקן שבמועדון גיששו לגבי האפשרות לצרפו הוא רועי קהת, אלא שבשלב זה ההערכה היא שהשחקן לא יגיע לקבוצה כמו גם עומר דמארי שנכון לעכשיו ירד מהפרק.

בנוגע לעמדת השוער, בקבוצה מתלבטים אם לצרף שוער בכיר נוסף לצידו של דודו גורש כשבמקרה כזה אופיר מרציאנו הוא המועמד המוביל. גם שמו של גיא חיימוב עלה, אך באלופה יודעים שצירוף של חיימוב מורכב בהרבה שכן לשחקן חוזה בקרית שמונה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ז'אורז'יניו שחקן בני סכנין חוגג. אדריאן הרבשטיין
באר שבע רוצה אותו. ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully