וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה לקופה סנטנריו: 0:2 לברזיל על פנמה, גבריאל כבש בבכורה

ז'ונאס המצוין מבנפיקה העלה את הסלסאו ליתרון כבר בדקה השנייה במשחק שנערך בדנבר ומחליפו, ילד הפלא של סנטוס, הכפיל בדקה ה-73. קולומביה ניצחה 1:3 קשה את האיטי

רויטרס

ההכנות לקופה סנטנריו, שתצא לדרך בלילה שבין שישי לשבת בארצות הברית, נמשכות והלילה (בין ראשון לשני), שתיים מהנבחרות הבכירות של דרום אמריקה ערכו את ניסוי הכלים האחרון שלהן לקראת הטורניר.

ברזיל פגשה בגבהים של דנבר את נבחרת פנמה וגברה עליה 0:2. עבור הסלסאו, מדובר היה במשחק ההכנה היחיד לקראת הטורניר, כאשר כבר בבוקר יום ראשון (5:00 שעון ישראל), הם יתמודדו מול אקוודור. ז'ונאס, חלוצה האימתני של בנפיקה, המשיך את העונה המופלאה שלו ומצא את הרשת תוך פחות משתי דקות עם שער מחמישה מטרים אחרי פריצה בשמאל של פיליפה קוטיניו.

בדקה ה-73, היהלום החדש של סנטוס, גבריאל בן ה-19, המכונה "גביגול", שנכנס במקום ז'ונאס, הכפיל את התוצאה עם שער בהופעתו הראשונה בנבחרת אחרי פחות מעשר דקות על המגרש, לאחר שקיבל כדור ברחבה ושלח בעיטה שטוחה פנימה.

במיאמי, ניצחה נבחרת קולומביה 1:3 את האיטי. הקפטרוס יוציאו לדרך את הקופה שלהם עם משחק הפתיחה של הטורניר מול ארצות הברית, בעוד האיטי תפגוש בלילה שבין שבת לראשון את פרו. חוסה פקרמן ראה את דריו מורנו (13) כובש ראשון, אולם ווילד גרייה איזן עבור האיטי הקטנה (35). ארבע דקות לאחר מכן, האיטי נותרה בעשרה שחקנים, מה שאפשר לבסוף לקולומביה לנצח משערים של חואן קואדראדו (54) ורוג'ר מרטינס (72).

עוד בנושא

גבריאל שחקן ברזיל חוגג שער. רויטרס
בכורה מושלמת. גבריאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully