וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהמי: "רובינסון כמו זמר רוק", פרנקו: "לא היינו מספיק קבוצה"

29.5.2016 / 23:04

מאמן הפועל תל אביב סיכם את ה-84:93 על ירושלים. כוכבו: "הקבוצה היא ה-MVP". מאמן האלופה מודאג: "היה חסר לנו הרבה בהגנה". היועצת המשפטית של האיגוד נצפתה שרה: "מכבי חזירים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב כפתה הערב (ראשון) משחק חמישי ומכריע בסדרת רבע הגמר הנפלאה, כשניצחה בדרייב אין 84:93 את הפועל ירושלים. נייט רובינסון שוב כיכב עם 25 נקודות, וכעת האלופה בסכת הדחה ממשית.

"בשביל זה אנחנו עובדים, הגיע לנו לנצח היום", אמר נייט רובינסון. "הקבוצה שלי היא ה-MVP, לא הייתי עושה את זה בלי החברים. אני תמיד רוצה לנצח. לפעמים אני לוהט כמו במשחק הראשון, אבל תמיד אני מנסה. יש שחקנים אחרים בקבוצה שאני לא רוצה להיכנס לטריטוריה שלהם, כמו טרה סימונס ואחרים".

שרון אברהמי הוסיף: "היינו במשחק מהשנייה הראשונה, דיברתי עם השחקנים שאף אחד לא מאמין בנו מבחוץ. אמרו שכולם אצלנו פצועים, אבל החבר'ה הגיבו טוב, עמדנו במפתחות בהם לא עמדנו לפני שלושה ימים, הצלחנו לעצור את יותם וליאור. נייט היה מצוין, ג'ף אלן לקח 15 ריבאונד, מתן נאור עושה דברים מדהימים, אבל זה ניצחון של קבוצה ועשינו היום חצי היסטוריה. הפועל תל אביב לא הייתה במעמד של משחק חמישי ברבע הגמר ואנחנו נוסעים לירושלים כדי ליהנות. אמרתי כל הזמן ואני אומר גם עכשיו שאנחנו צריכים להיות צנועים, אנחנו משחקים נגד קבוצה עם תקציב הרבה יותר גדול משלנו. אנחנו מאמינים בעצמנו למרות שירושלים קבוצה מצוינת ופירקה השנה כל מה שעמד מולה. הלחץ עכשיו הוא על ירושלים. מהיום הראשון שנכנסתי לתפקיד, לא עשו לי חיים קלים. זה נותן לי יותר דרייב. אני יודע מה אני שווה, אני יודע שהשחקנים שלי מאמינים בי. אבל אני זה לא הסיפור פה, אנחנו רוצים עכשיו רק לנצח במשחק החמישי".

במסיבת העיתונאים הוסיף אברהמי: "הרגשנו את נייט, הוא לא התאמן לפני המשחק בירושלים, בשני האימונים האחרונים הוא בא מאוד ממוקד, הוא כתב לי SMS אתמול בלילה שאני אהיה רגוע ואנחנו ננצח שני משחקים ברציפות. ספגנו בגללו הרבה ביקורות, בסוף הוא בן אדם טוב, החבר'ה אוהבים אותו ומכילים אותו, וצריכים להתמודד עם הצדדים האחרים. מה שהוא עשה פה בסוף, זה כמו זמר רוק, ולי בתור מאמן זה אתגר מאוד גדול".

רביב לימונד סיכם: "בשלב הזה של העונה אף אחד לא בריא. הצלחתי לעבור את המשחק ואני שמח שניצחנו. הכדורים נכנסו לנו, היו הרבה אנרגיות, שמרנו טוב, הוצאנו את ירושלים מהמשחק שלהם. נייט בחור מיוחד, צריך לדעת לקחת ממנו את הדברים הטובים ולמזער את הדברים הפחות טובים. אני שמח שהיום זה עבד. אין לנו הרבה מה להפסיד, הם יבואו עם המון לחץ וננסה לנצל את זה".

נייט רובינסון/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד דני פרנקו ניסה להסביר: "לא ראינו פה הפרשים גדולים, לא שיחקנו פה את הכדורסל שלנו. חשבתי שקרה לנו משהו במשחק האחרון. אני לא אומר שלא רצינו, אבל היינו צריכים להיות הרבה יותר אגרסיביים. בהרבה התקפות לא היינו מספיק קבוצה היום, רצינו למהר ולעשות הרבה דברים וזה לא היה מספיק. עם כל האדרנלין שהיה פה לא שמרנו כמו שצריך. נצטרך לעשות את זה טוב יותר להבא. המשחקים האלה הם עם הרבה אמוציות, אנחנו צריכים להתכונן למשחק הבא. זו ליגה שמוכרעת על פיינל פור ומשחק אחד, אז נתחיל את זה מהמשחק הבא. ההפסד היום הוא לא עניין של שחקן כזה או אחר, אנחנו לא קבוצה שנשענת על שחקן אחד או כוכב אחד, אנחנו צריכים לשחק כמו קבוצה. השחקנים צריכים לעשות אחד את השני טובים יותר. היה חסר לנו הרבה בהגנה היום. אין לנו מה לחשוש, יש לנו משחק אחד, נעשה הכול כמו שאנחנו יודעים ואם נעשה את זה, אנחנו גם ננצח".

במסיבת העיתונאים הוסיף פרנקו: "לפרק את הקבוצה לחצי מאלה וחצי מאלה לא יקח אותנו לשום מקום, אנחנו צריכים שכולם יבואו ויעשו את העבודה שצריך לעשות. כולם צריכים להיות בדף אחד. יכול להיות שכקבוצה לא עשינו עבודה מספיק טובה, גם בשביל יותם, גם בשביל דונטה, גם בשביל טוני, גם בשביל איליי. אתה תנצח כמו קבוצה ותפסיד כמו קבוצה".

יותם הלפרין אמר: "לא באנו טוב למשחק הזה, רצינו לבוא טוב, עבדנו במשך כל השבוע כדי לעשות את זה, אבל לא הצלחנו. ההתחלה לא הייתה מספיק טובה. קשה מול הפועל תל אביב, היא קבוצה מוכשרת מאוד עם שחקנים שיכולים לעשות הרבה נזק והיום זה קרה. אני לא חושב שאנחנו חוששים לקראת המשחק החמישי, אנחנו דרוכים, יודעים מה זה אומר. אני בטוח שהאולם יהיה מלא ביום חמישי עם האוהדים שלנו שיבואו לתמוך בנו. אין ספק שהלחץ הוא עלינו כי אנחנו מגיעים כפייבוריטים והפועל תל אביב מגיעה כאנדרדוג. אני בטוח שהמשחק יהיה טעון ואגרסיבי לשני הצדדים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את ירושלים 84:93 וכפתה משחק חמישי

לכתבה המלאה
יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"אין ספק שהלחץ עלינו". הלפרין/ברני ארדוב

* היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, עו"ד רונית אמיר יניב, שהיתה בעברה היועצת המשפטית של הפועל תל אביב, שידועה בהעדתה לקבוצה ומגיעה למשחקי בית רבים, נצפתה הערב מצטרפת לשירת אוהדי הקבוצה, שבין היתר כללה את המילים: "בית"ר אנאלפבתים, מכבי חזירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully