וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אורי ששון הפסיד תוך חצי דקה בגמר טורניר המאסטרס במקסיקו

הג'ודוקא הישראלי, המתחרה במשקל הפתוח (מעל 100 ק"ג), גבר על שלושה יריבים לפני שהפסיד לרומני דניאל נטאה בקרב על הזהב אחרי שספג ווזארי מהיר שהפך מיד לריתוק מכריע

אורי ששון ג'ודוקא. רויטרס
עוד פודיום. אורי ששון/רויטרס

אורי ששון הפסיד הלילה (בין ראשון לשני) בגמר טורניר המאסטרס הנערך בגוואדלחרה, מקסיקו לרומני דניאל נטאה. ששון, סגן אלוף אירופה המתחרה במשקל הפתוח (מעל 100 ק"ג), קיווה לרשום עוד ניצחון על נטאה, עליו גבר בחצי גמר אליפות אירופה האחרונה תוך 16 שניות, אלא שהפעם דווקא יריבו עלה חד יותר לקרב ותוך חמש שניות בלבד השיג ווזארי, שמיד הפך לריתוק, מה שהכריע את הקרב אחרי כחצי דקה. המדליה של ששון היא השנייה של ישראל בתחרות, אחרי הארד של גולן פולק בקטגוריה עד 66 ק"ג.

ששון החל את התחרות היישר מהסיבוב השני, אליו עלה אוטומטית בעקבות מיעוט משתתפים. היריב הראשון שלו היה האוסטרי דניאל אלרסטורפר, שהחזיק מעמד 13 שניות בלבד לפני שנזרק על ידי הישראלי באיפון מהיר. יריבו השני של ששון היה רוי מאייר, עליו גבר הישראלי בזכות עונש אחד שנזקף לחובת ההולנדי.

בחצי הגמר פגש ששון את ההונגרי ברנה בור, שגבר ברבע הגמר על הטוניסאי פייסל ג'באלה בזכות איפון אבל לא יכול היה לישראלי. יוקו קטן הספיק לששון כדי להגיע לגמר, בו יתמודד מול הרומני דניאל נטאה.

אורי ששון, גולק פולק, שגיא מוקי, אורן סמדג'ה. איגוד הג'ודו, מערכת וואלה! NEWS
חוזרים אופטימיים. סמדג'ה עם ששון, פולק ומוקי/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הג'ודו
  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully