וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל חגגה עם האוהדים. רונאלדו: "גאה ללבוש את החולצה הזאת"

אלופת אירופה חגגה את התואר ה-11 עם מצעד מרחבת העירייה אל סנטיאגו ברנבאו. הנשיא בירך את המאמן ועקץ את בארסה, השחקנים כיבדו את זכר 12 ההרוגים. זידאן לאוהדים: "זה מגיע לכם"

רויטרס

אחרי החגיגיות הליליות בסיבלס ומסיבת הבוקר עם השחקנים, ריאל מדריד עורכת הערב (ראשון) את מצעד הזכייה שלה עם הגביע האירופי, בו זכתה אמש לאחר ניצחון 3:5 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות) על היריבה העירונית אתלטיקו מדריד בגמר ליגת האלופות במילאנו. המסע של הבלאנקוס יחל ברחבת העירייה ויסתיים באצטדיון סנטיאגו ברנבאו.

00:42: הסלפי של גארת' בייל

00:37: כריסטיאנו רונאלדו לאוהדים: "תודה שהאמנתם בנו. בלי התמיכה שלכם לא היינו יכולים לעשות את זה. אני גאה ללבוש את החולצה".

00:32: לוקה מודריץ' לאוהדים: "תודה על כל התמיכה הזאת, הגביע הזה הוא גם שלכם".

0:20: רונאלדו זכה לקבלת פנים מלכותית

00:15: הקהל בברנבאו שר: "כריסטיאנו, כריסטיאנו!"

00:06: השחקנים נקראו לכר הדשא, אחד אחר השני.

00:01: דני קברחאל בחגיגות: "מגיע לנו להיות פה. הפציעה כאבה לי מאוד כי רציתי להיות עם החברים שלי, אבל הם אמרו שהם ינצחו ויזכו בתואר עבורי".

23:33: קארים בנזמה על תקן הצלם

23:39: והנה עוד קצת דברים של פרס, שבין היתר, עקץ את בצרלונה: "חייבים לקבוע שריאל מועדון גדול יותר. לברצלונה יש חמש זכיות בליגת האלופות, לנו יש 11!"

23:00: פלורנטינו פרס במהלך החגיגות: "מודה לזידאן על שלושת הגביעים האחרונים". הצרפתי היה שותף לגביע התשיעי כשחקן, ה-10 כעוזר מאמן, וה-11 כמאמן ראשי.

22:44: עוד לפני הכניסה לברנבאו אמר זידאן לאוהדים: "אנחנו כל כך גאים בכם, הייתם איתנו כל השנה והבאנו לכם את ליגת האלופות! האלה מדריד!"

22:40: השחקנים הגיעו לבית הקהילה במדריד שם צפו בקטעים ממשחק הגמר . לאחר מכן, נערכה דקת דומייה לזכר קורבנות הטרור בעיראק.

22:00: חאמס רודריגס שנותר על הספסל במהלך הגמר, אמר היום כי הוא רוצה להישאר במועדון גם בעונה הבאה: "העונה האחרונה היתה קצת מוזרה אך מהכל לומדים. אי אפשר לדעת מה ייקרה, אך כרגע אני רואה את עצמי במועדון לעוד הרבה שנים".

20:30: במועדון הודיעו כי המגן דני קרבחאל יעבור בדיקה מחר ובעקבותיה ייקבע האם יוכל להיות בסגל נבחרת ספרד ליורו 2016.

20:00: דעא"ש תקף פעם נוספת מועדון של אוהדי ריאל מדריד בעירק, ועל פי הדיווחים 12 בני אדם נהרגו בזמן שצפו בגמר ליגת האלופות. בפעם הקודמת, לפני כשבועיים, נהרגו 16 אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully