וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורו: צרפת מארחת את קמרון, שבדיה מול סלובניה

פחות משבועיים לטורניר הגדול והנבחרת המארחת תערוך ניסוי כלים מול האריות מאפריקה (שני, 22:00). זלאטן וחבריו ייפגשו את הסלובנים שלא יגיעו לצרפת בקיץ (שני, 20:30, ספורט1)

דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת. רויטרס
בעיות בהגנה. דשאן/רויטרס

לאחר גמר ליגת האלופות שחתם באופן סופי את עונת הכדורגל באירופה, כל העיניים כבר נשואות לצרפת, שתארח את היורו הקרוב בעוד פחות משבועיים. הטורניר היוקרתי ייפתח ב-10 ביוני (יום שישי), כאשר במפגש הפתיחה המארחת תפגוש את רומניה. מחר (שני) הצרפתים ייפגשו את נבחרת קמרון במשחק הידידות הראשון שלהם מאז חודש מרץ. במשחק ידידות נוסף, נבחרה שבדיה שהוגרלה לבית לא קל בטורניר, תארח את סלובניה.

צרפת - קמרון (שני, 22:00)

מיותר לציין שדידייה דשאן וחניכיו מגיעים עם המון ציפיות ליורו 2016. מלבד העובדה שהצרפתים ייזכו הקיץ לתמיכה של הקהל הביתי, בנבחרת צמאים לתואר, כאשר הזכייה האחרונה הייתה לפני 13 שנה בגביע הקונפדרציות. נוסף על כך, הטריקולור בהחלט מצפים להצלחות מהסגל הנוכחי שכולל שמות גדולים כמו פול פוגבה, אנטואן גריזמן ואנתוני מרסיאל, שיחמיץ את המשחק נגד קמרון אך יהיה כשיר לטורניר.

הצרפתים אמנם הפסידו רק אחד משמונת המשחקים האחרונים שלהם, אך לא שיחקו מאז חודש מרץ האחרון ובהחלט זקוקים להכנה. הקמרונים לעומת זאת לא נמצאים בשיא כושרם, כאשר ניצחו רק משחק אחד משמונת האחרונים. שתי הנבחרת נפגשו רק פעמיים, כאשר מפגש אחד הסתיים בתיקו ובשני ניצחו הצרפתים בהארכה משער של תיירי הנרי.

פול פוגבה שחקן נבחרת צרפת. AP
תואר ראשון עם הנבחרת הקיץ? פוגבה/AP

שבדיה - סלובניה (שני, 20:30, ספורט1)

זלאטן איברהימוביץ' עדיין לא הודיע היכן ישחק בעונה הבאה, אך בינתיים הוא וחבריו לנבחרת מתכוננים לבית הקשה בו ישחקו ביורו הקרוב. השבדים הוגרלו לבית ה', שכולל את איטליה, בלגיה ואירלנד, ומחר יארחו במאלמו את הסלובנים. בשני משחקי הידידות האחרונים האחרונים זלאטן לא שיחק, ובלעדיו הנבחרת לא הצליחה לנצח את טורקיה וצ'כיה. מחר הוא צפוי לפתוח בהרכב.

אצל הסלובנים יש כמובן פחות לחץ, לאחר שכשלו להעפיל לטורניר שייערך בקיץ. ההפסד לאוקראינה בפלייאוף איכזב אנשים רבים בסלובניה, שלא הצליחה להעפיל לטורניר מאז שנת 2000. הנבחרת עצמה מצויה בכושר לא טוב לאחר שהפסידה בעשרה מ-12 המשחקים האחרונים.

חלוץ נבחרת שבדיה זלאטן איברהימוביץ'. AP
בית קשה לשבדים. איברהימוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully