וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נתנה לסטויקוביץ' אור ירוק למצוא קבוצה באירופה

29.5.2016 / 15:55

בצל הגישושים סביב שוערי הנבחרת: הסרבי הבהיר שירצה לשחק במועדון בכיר יותר. לוואלה! ספורט נודע כי השוער קיבל מענק חד פעמי בעת החתימה, ולא שדרוג קבוע, כדי שיוכל לעזוב. רוקאביציה דורש לפחות 350 אלף יורו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: צפו בחגיגות הזכייה של מכבי חיפה בגביע

מכבי חיפה נתנה לנציגיו של השוער ולדימיר סטויקוביץ' אור ירוק לחפש קבוצה, זאת לאחר שהשוער הבהיר לראשי המועדון כי הוא שוקל לעבור למועדון גדול יותר באירופה בעונה הבאה. סטויקוביץ' רצה לעזוב את מכבי חיפה כבר בקיץ שעבר, אולם בימים האחרונים, כשהבין שמכבי חיפה לא מתלהבת להשאיר אותו, החליט השוער לנסות ולמצוא קבוצה אחרת. אם זה לא יקרה, מכבי חיפה תשאיר אותו כשוער ראשון, משום שאין לה כוונה לצרף שוער בכיר במקומו. אם עומרי גלזר יגיע, הוא ישמש כשוער שני או שיושאל. כרגע, במועדון מתכננים לצרף שוער ישראל בכיר אם סטויקוביץ' יעזוב, כשמדובר על אחד משוערי הנבחרת. שיחה ראשונית נערכה עם גיא חיימוב, אך לא מעבר לכך. גם אופיר מרציאנו שמחוזר בבאר שבע ואריאל הרוש מועמדים.

לוואלה ספורט נודע כי במסגרת ההסכם החדש של השוער לשלוש שנים, עליו הוא חתם בחודש נובמבר האחרון, השוער נהנה ממענק חד פעמי, אולם במסגרת מעמד החתימה הובהר לו שיוכל לעזוב את הקבוצה בתום העונה. סטויקוביץ' קיבל בחודש נובמבר מענק של 100 אלף יורו לעונה הנוכחית, מה שגרם לו לעכב את ההחלטה בעניין ולא לעזוב את מכבי חיפה באופן מיידי. הדבר נעשה בשל החשש של מכבי חיפה מעזיבת מיידית של סטויקוביץ' והיעדר שוער ישראלי בכיר בשוק אחר באותה תקופה.

עוד בנושא

גיא חיימוב מועמד למכבי חיפה, גם מרציאנו וקליימן ברשימות
שחר על סערת חגיגות הגביע: "אין אף אחד שהוא מעל המועדון"
למרות המתיחות עם דקל קינן: ערן זהבי מונה לקפטן הנבחרת

ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
ולדימיר סטויקוביץ'/ברני ארדוב

חיפה עדיין מנסה לצרף את דן איינבינדר או ניקיטה רוקאביציה מבית"ר ירושלים. שני השחקנים הללו, שעל מועמדותם פורסם בוואלה ספורט, נמצאים ברשימות של המועדון שם ממתינים להחלטה של אלי טביב לגבי האוסטרלי. אם טביב יממש את האופציה הוא יצטרך לשאת בהפרשי השכר שלו במידה ומכבי חיפה או כל קבוצה אחרת לא תסכים לשלם את הסכומים הללו. אם האופציה תמומש, חיפה תצטרך לשלם 400 אלף יורו. בשיחות עם נציגי השחקן הובהר כי רוקאביציה דורש לפחות 350 אלף יורו לעונה. לגבי אייבינדר, במועדון מחפשים שחקן נוסף למרכז השדה, כשגם שמו של רועי קהת עלה.

אופיר קריאף, כך מסתמן, יישאר לעונה נוספת בחיפה. לשחקן יש חוזה לארבעה שנים, ובתום העונה הנוכחית חיפה יכולה להשתחרר מההסכם ללא פיצוי. במועדון החליטו כי הקשר אובונג אקפאי, שחתם לשלוש שנים, יגיע למחנה האימונים באוסטריה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully