וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יום עצוב באתלטיקו: חואנפראן התנצל וקיבל אהבה, סימאונה מדאיג

שחקני אתלטיקו התקבלו באהבה בשדה התעופה במדריד, חואנפראן זכה לתשואות במחווה מרגשת, האוהדים מודאגים מההצהרות של סימאונה. וגם: הציוץ שהרגיז את אוהדי ברצלונה, והחברה של קראסקו שהפכה ללהיט. צפו במשדר

מערכת וואלה!

צפו במשדר הספורט היומי לסיכום גמר האלופות

לא במקרה אוהדי אתלטיקו מדריד מכנים את עצמם El Pupas, "המקוללים", בגלל מסורת הכישלונות שלהם ושל המועדון. אתמול (שבת) שוב הפסידו הקולצ'ונרוס בגמר ליגת האלופות, כשנכנעו 5:3 לריאל מדריד במילאנו, שוב ראו את היריבה העירונית חוגגת להם מול העיניים. אחרי שלפני שנתיים בליסבון הם ספגו שער נגיחה בדקה ה-93, אתמול הם שוב נאלצו לנחם את הגיבור הטרגי התורן, הפעם חואנפראן.

עוד בנושא
בפעם ה-11 בתולדותיה: מדריד ריאל הוכתרה לאלופת אירופה
רונאלדו הפצוע חגג בסיום: "ידעתי שאכבוש את הפנדל המכריע"
דייגו סימאונה: "לא יודע איזה הפסד כואב יותר, זה או ב-2014"
כל מספרי הגמר: ההישג של זידאן, הרגע של סרחיו ראמוס
מעבר לקצה גבול היכולת: הבלוג של יוכין על ההבדל מגמר 2014

חואנפראן, אתלטיקו מדריד, גמר ליגת האלופות 2016. GettyImages
קורע לב. חואנפראן/GettyImages
שחקני אתלטיקו מדריד אחרי גמר ליגת האלופות, 2016. AP
מבטיחים לחזור. הקולצ'ונרוס/AP

המגן הוותיק והאהוב, שבישל את שער השוויון של אתלטיקו, היה היחיד שהחמיץ מהנקודה הלבנה בבעיטות ההכרעה, ואיפשר לכריסטיאנו לכבוש את הפנדל המנצח. בסיום חואנפראן צעד לבדו לעבר יציע אוהדי אתלטיקו ומחא לעברם כפיים בהתנצלות. האוהדים החזירו לו אהבה חמה, ועודדו אותו דקות ארוכות. גם השחקנים ניגשו אליו וניחמו אותו, בסצינה ספורטיבית מרגשת. בנו של חואנפראן מירר בבכי. שחקני אתלטיקו חזרו למדריד ב-6:00 בבוקר, דקות לפני שחקני ריאל, והתקבלו באהבה על ידי מאות אוהדים בשדה התעופה.

אתלטיקו עשתה את העבודה הקשה עבור ריאל, כשהדיחה מהמפעל שתיים מהקבוצות הבכירות באירופה - ברצלונה וריאל מדריד. אתמול היא גם החמיצה פנדל, כשגריזמן הפציץ למשקוף. סאול אמר בסיום שזה הפסד כואב במיוחד. "לא מגיע שזה יקרה פעמיים לקבוצה הזאת", אמר סאול על ההפסד, "אני גאה מאוד בחברים שלי לקבוצה ובאוהדים שלנו, אבל אנחנו לעולם לא נפסיק להאמין, אנחנו עוד נחזור לפה". סאול הודה שבסיום "כולנו היינו גמורים", כשהתייחס לקריסה הפיזית של השחקנים אחרי 120 דקות ועונה ארוכה ומתישה. גם גאבי, קפטן הקבוצה, אמר ש"אנחנו חייבים להיות גאים בקבוצה שלנו", והבטיח ש"עוד נחזור לכאן ונהיה אלופי אירופה".

אנטואן גריזמן טוען שבאיירן מינכן הייתה יריבה קשה יותר מריאל. "המשחק הכי קשה שלנו היה במינכן, אבל זה היה יותר אמוציונלי", אמר הצרפתי, "נתנו הכל, ופנדלים זה מזל. מה סימאונה אמר לנו? לא הרבה. האמת שאף אחד לא רצה לדבר. כולם היו בשקט. יש ימים קשים, וצריך לשכוח מהם". על הפנדל שהחמיץ: "לא מתחרט, בעטתי לאיפה שכיוונתי, החמצתי בסנטימטרים".

שחקן אתלטיקו מדריד, חונאפראן. GettyImages
שחקן אתלטיקו מדריד, חונאפראן/GettyImages
חואנפראן שחקן אתלטיקו מדריד מחמיץ פנדל מול קיילור נבאס שוער ריאל מדריד. רויטרס
לקורה. הרגע שחואנפראן לא ישכח/רויטרס

כזכור, מה שמדאיג את אוהדי אתלטיקו כרגע זה עתידו של דיגו סימאונה, שאתמול אחרי המשחק נשאל לגבי המשך דרכו במועדון ואמר ש"עכשיו זה הזמן עבורי לחשוב". צ'ולו אמר ש"הדרך היחידה היא להמשיך לעבוד, ועכשיו אני צריך לחשוב על מה החלק שלי בהפסד. אתן לפצעים להחלים בבית. זה לא קל, אבל אף אחד לא אמר שיהיה קל. עכשיו זה הזמן לחשוב. אני גאה בשחקניי, אני אוהב אותם, הם נתנו כל כך הרבה, על כל כדור, חלק עם שרירים תפוסים".

הפרשן הספרדי גיאם בלאגה ציין כי באתלטיקו מעריכים שסימאונה לא מאיים לעזוב, ושהמאמן הארגנטינאי מצפה מההנהלה לחיזוק, בעיקר בחלק ההתקפי. גם קוקה אמר ש"אני מאמין שהוא יישאר איתנו ויהיה כאן גם בשנה הבאה".

אגב, אחד הרגעים היפים של המשחק היה שער השוויון של יאניק קראסקו, שרץ לחגוג ביציע עם חברה שלו ונישק אותה ארוכות. כמובן שבת זוגו המצודדת עוררה עניין וסקרנות, ומתברר שמדובר נעמי הפארט, מיס בלגיה לשעבר, שבן לילה הכפילה את מספר העוקבים שלה באינסטגרם ובטוויטר.

יאניק קראסקו אתלטיקו מדריד. AP
יאניק קראסקו אתלטיקו מדריד/AP
יאניק קראסקו אתלטיקו מדריד. AP
יאניק קראסקו אתלטיקו מדריד/AP
יאניק קראסקו אתלטיקו מדריד. AP
יאניק קראסקו אתלטיקו מדריד/AP

* בינתיים גם בברצלונה הזכייה עוררה סערה בקרב האוהדים, כשהקבוצה צייצה בחשבון הטוויטר שלה ברכב לזוכים: "ברכות לריאל מדריד על הזכייה בליגת האלופות". לציוץ היו כמובן שורה ארוכה של תגובות, כולל הדרישה למחוק את המסר, והקנטות הדדיות משני הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully