וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פיראס מוגרבי מתקרב, גם ניסו קפילוטו בדרך

29.5.2016 / 8:41

בלם בית"ר ממתין לשחרור מבית"ר ירושלים, אחרי שרוב הפרטים סוכמו. קשר סכנין עשוי להיות המשתכר הגבוה בקבוצה אם יסגור אצל יואב כץ. במועדון החליטו לחתוך את קיאנסקאס, פירס מועמד

שחקן בני סכנין פיראס מוגרבי. ברני ארדוב
קרוב. מוגרבי/ברני ארדוב

הפועל חיפה שדרגה היום (ראשון) את ההצעה לפיראס מוגרבי. מדובר בשדרוג משמעותי לעומת ההצעה מסוף השבוע. אם מוגרבי יסכים להצעה, הוא עשוי להיות המשתכר הגבוה ביותר בקבוצה של יואב כץ. במועדון אישרו כי מתנהל משא ומתן מתקדם בין הצדדים. כמו כן, מוחמד כליבאת מוזכר כמועמד.

שחקן בית"ר ירושלים, ניסו קפילוטו. יוסי ציפקיס
קרוב. קפילוטו/יוסי ציפקיס

גם בלם בית"ר ירושלים, ניסו קפילוטו, קרוב לסיכום בהפועל חיפה. אתמול (שבת) הושגה התקדמות במשא ומתן בין הצדדים ובמועדון מעריכים שהבלם יעבור רשמית בימים הקרובים. במועדון פנו לבלם בן ה-26 לאור הכוונה לשחרר את טאדאס קיאנסקאס. ביום חמישי פרסמנו כי במועדון נוטים להיפרד מהבלם, אבל לאור שיחות שנערכו ביממה האחרונה נראה כי ההחלטה היא סופית.

אלי טביב אמור להודיע לקפילוטו אם הוא נשאר בקבוצה עד ה-10 ביוני, אך כרגע אין כוונה להשאירו בבירה. לכן, על פי כל ההערכות, קפילוטו יחתום מיד לאחר שהאופציה תסתיים או שטביב יודיע לו קודם על ההחלטה. גם אושרי רואש, שאינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה, עשוי לעזוב.

המטרה של אלי כהן ויואב כץ היא לצרף קשר אחורי זר, שוער בכיר (כרגע, איתמר ניצן הוא המועמד המוביל, אחרת ינסו להחתים שוער זר) ושני שחקני כנף. פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי ואלון תורג'מן מועמדים לתפקיד הזה, ובמועדון מאמינים שאחד מהם יחתום בסופו של דבר וממתינים להתפתחויות בין מכבי חיפה לאחרון, משום שהוא מסיים חוזה בעונה הבאה ובשלב זה הירוקים מסרבים להשאילו לאחר ששילמו כ-1.8 מיליון שקל לטוברוק תמורת כרטיסו.

רועי שוקרני הודיע לראשי המועדון כי הוא מחזיק בהצעה מהפועל רעננה וייתכן שיעבור אליה בימים הקרובים. כץ לא מתעקש לצרפו. רן אבוקרט הוצע לקבוצה, אך לאור הפציעה שעבר לא התקבלה עדיין החלטה לצרפו. שני שמות אחרים שעלו בימים האחרונים: רומאריו פירס ממכבי חיפה, ואייטור מונרוי ממכבי פתח תקוה.

דור מלול וחיים מגרלשווילי טרם סגרו סופית לעונה הבאה, אך במועדון מעריכים שהחוזה ייחתם בימים הקרובים. לאחר שמכבי שעריים פנתה לאדריאן רוצ'ט ודימיטרי באגה, לראשי מהועדון נודע כי הקבוצה של קובי רפואה מתעיינת גם בזרקו קוראץ' ובקיאנסקאס. קוראץ' יעזוב רק אם שלומי ארבייטמן יודיע על מימוש האופציה החד צדדית בחוזה שלו, ויישאר בקבוצה לעונה נוספת. במועדון מעריכים שארבייטמן יישאר, בין היתר בשל החוזה הגבוה שלו בקבוצה – 110 אלף שקל ברוטו לחודש, לא כולל הוצאות דירה, רכב ודלקן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שלומי ארבייטמן שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
קרוב. ארבייטמן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully