וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בפלייאוף: הפועל ירושלים תעפיל לפיינל פור?

28.5.2016 / 16:00

האלופה תקווה לגמור את סדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל תל אביב במשחק הרביעי בדרייב אין (21:05, ערוץ 1). סוסה יחליף את דאנקן בסגל. לימונד בספק אצל הקבוצה של אבהרמי

one

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם משחק מספר 4 בסדרה בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים (21:05, שידור ישיר בערוץ 1, שופטים: ספי שמש, עמית בלד ופיני רימון). בינתיים כל קבוצה ניצחה את משחקי הבית שלה, כשבמשחק הראשון בבירה גברה ירושלים על הפועל תל אביב 97:99 בתום הארכה ודרמה גדולה. במשחק השני בדרייב אין איזנו השחקנים של שרון אברהמי ל-1:1 עם ניצחון 85:87 מסל ניצחון של רביב לימונד וביום חמישי השיבה ירושלים את ההובלה בסדדרה עם ניצחון משכנע 73:90 בביתם.

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. יותם רונן
בספק למשחק. לימונד/יותם רונן

הפועל תל אביב מגיעה למשחק במצב שבו הפסד יגמור לה את העונה וישלח אותה אל חוף הים. האדומים התאכזבו מאוד מהיכולת של השחקנים במשחק השלישי בסדרה, אך מודעים למצב הבריאותי הגבולי בו הם נמצאים לאחרונה. מלבד דניאל איידן שגמר את העונה בשל קרע ברצועה הצידית, גם נייט רובינסון (חבלה בברך), ג'ף אלן (פציעה מתמשכת במפשעה) ורביב לימונד (נקע בקרסול) פצועים כשהאחרון אף נמצא בספק לקראת ההתמודדות. למרות המצב הקשה, במועדון מאמינים שבעזרת הדחיפה העצומה שהם אמורים לקבל מהקהל, שצפוי למלא את הדרייב אין פעם נוספת, הם יכולים לכפות משחק צמוד נוסף על האלופה. בהפועל יודעים שללא יכולת שיא של נייט רובינסון או רביב לימונד, ביחד עם תוספת של משחק פנים איכותי, גם הקהל ככל הנראה לא יעזור. בקבוצה יקוו להגיע יותר אל קו העונשין אחרי שזרקו רק 7 פעמים במשחק האחרון.

אחרי סדרה של משחקים בה התקשתה נגד הפועל תל אביב, בהפועל ירושלים חזרו לשחק את הכדורסל הטוב שלהם גם נגד האדומים מהמרכז עם משחק שוטף החל מהדקה הראשונה וסיימו את ההתמודדות כבר ברבע הראשון. ההבדל המשמעותי של ירושלים במשחק היה יותם הלפרין, שקלע רק 6 נקודות במצטבר בשני המשחקים הראשונים בסדרה, אך במשחק השלישי התעלה כבר ברבע הראשון עם 15 נקודות. בירושלים יקוו להמשיך לקבל את הלפרין ביכולת טובה, לצד הבאנקר שלהם הסדרה - אי ג'יי רולנד, שלא ירד מ-15 נקודות למשחק בסדרה הזאת ועומד על 20 נקודות מדד בממוצע. ג'וש דאנקן, שהחמיץ את המשחק הקודם בשל קלקול קיבה, נותר מחוץ לסגל ואת מקומו יתפוס אדגר סוסה, שלראשונה בסדרה יקווה לקבל דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully