וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים אוחיון: "גלבוע/גליל מועדון רציני, ידענו שיש לנו את העוצמות"

28.5.2016 / 12:50

במועדון חגגו את שובם לליגת העל: "הולך עם השחקנים באש ובמים. בית הלחמי גבר אמיתי, ראוי להיות בליגת העל, גם בקבוצות גדולות מאיתנו". הובר, שוכמן ודותן ישארו, ייתכן שגם סיגרס

צילום מסך

בווידאו: התכנית "משחק מקדים"

הפועל גלבוע/גליל העפילה אתמול (שישי) לליגת העל אחרי עונה אחת, לאחר שגברה בסדרת גמר הליגה הלאומית 2:3 על אליצור קרית אתא. הקבוצה מגן נר, שזכתה לפני שש עונות באליפות, שלטה בליגה השנייה לאורך רוב העונה, וידעה לצאת מפיגור 1:0 ו-2:1 בסדרת הגמר, כדי לחזור לבמה הבכירה של הכדורסל הישראלי. בקבוצה חגגו אמש את העלייה, וכבר היום יעזבו השחקנים הזרים של הקבוצה את הארץ, כשבתקופה הקרובה צפויים בגלבוע להתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה.

"חשבתי ורציתי לעלות, ידענו שיש לנו את העוצמות", אמר הבעלים חיים אוחיון לאחר העלייה, "זה מועדון רציני, מבוסס, גם היום, גם הנוער שלנו והנערים שלנו מתמודדים נגד מכבי תל אביב בגמרים. זה מועדון שעשה הרבה הישגים, לכבוד הוא לנו לחזור אחרי שנה אחת לליגת העל".

מי שצפוי לעזוב את הקבוצה הוא היו"ר ירון אוחיון, כך על פי גורמים שונים בגלבוע ובכדורסל הישראלי, אחרי שנים רבות בהן עמד בראש המערכת. המאמן אריאל בית הלחמי יקבל את המושכות גם לעונה הבאה, כשבינו לבין ההנהלה יש הבנות על המשך דרכו. יחד עם הקבוצה יעלו אופיר הובר, חואקין שוכמן וגיא דותן, שמחזיקים בחוזה לעונה נוספת, כשייתכן מאוד שגם הגארד ג'ייסון סיגרס, שנבחר למצטיין של סדרת הגמר, ישאר. בגלבוע אוהבים מאוד את סיגרס, וצפויים לנהל עמו מגעים בתקופה הקרובה.

"שם המשחק זה ההמשכיות, אני הולך עם השחקנים באש ובמים, הם הוכיחו שהם ראויים. אנחנו נמשיך לעשות טעויות ולתקן אותם, נמשיך לקחת סיכונים, זה ה-DNA שלנו, ואני גאה בכך", המשיך הבעלים אוחיון ופרגן למאמן שלו שהעלה את הקבוצה לליגת העל: "אריאל הוא גבר אמיתי, הוא המציא את עצמו מחדש, הוא שירת את המועדון, עשה את מה שצריך. הוא ראוי להיות בליגת העל. לא רק אצלנו, בקבוצות גדולות יותר מאיתנו".

עוד באותו נושא:

אחרי עונה אחת בלבד: הפועל גלבוע/גליל חזרה לליגת העל
בית הלחמי חגג את העלייה לליגת העל: "זאת אליפות של מועדון"

ירון אוחיון, חיים אוחיון, הפועל גלבוע/גליל. אדריאן הרבשטיין
ברוכים השבים. חיים אוחיון עם ירון, שצפוי לעזוב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully