וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "איזו בכורה של מרכוס רשפורד". הנדרסון: "הוא מדהים"

אחרי השער מול אוסטרליה, גובר הלחץ על מנג'ר נבחרת אנגליה לכלול את ילד הפלא בסגל המצומצם ליורו. המאמן: "יש לי החלטות קשות לקבל". וגם: כל הממים שחגגו את הבכורה המבריקה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: הודג'סון מדבר על הבכורה של רשפורד

נבחרת אנגליה המשיכה לאגור ניצחונות במשחקי ההכנה לקראת יורו 2016 כשגברה אמש (שישי) 1:2 על אוסטרליה, אבל את ההצגה גנב נער אחד, שכבר גנב העונה את ההצגה פעמים רבות בפרמיירליג. מרכוס רשפורד שמו. בגיל 18 ו-208 יום, ילד הפלא של מנצ'סטר יונייטד קיבל מרוי הודג'סון את הקרדיט והחזיר למאמנו כבר בדקה השלישית, עם סיומת יפה שהפכה אותו לשחקן הצעיר ביותר שמבקיע בנבחרת אנגליה כבר בהופעת הבכורה שלו.

עוד בנושא:

ידידות: 1:2 לאנגליה על אוסטרליה, 1:1 בין אירלנד והולנד
לא מוכנים: רק 1:1 לרומניה מול הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו
בסטיאן שווינשטייגר החלים וצפוי להיות כשיר ליורו

למעשה, השער של רשפורד יצר אצל הודג'סון כאב ראש חיובי, שכן כעת מופעל על המנג'ר לחץ רב לכלול את החלוץ הצעיר בסגל המצומצם לאליפות אירופה. "עדיין נותר לי עד יום שלישי להחליט על הסגל", אמר הודג'סון, שיצטרך לנפות שלושה שחקנים. "יש לי החלטות קשות לקבל. הוא לא היה בסגל המורחב אם לא היה לו סיכוי להיות בסגל המצומצם. אני מרוצה בשביל מרכוס. איזו הופעת בכורה. לפני המשחק שאלתם אותי אם הוא יעמוד בלחץ ויתמודד עם הסיטואציה, ואני חושב שקיבלתם תשובה. במחצית השנייה הוא קצת התעייף, אבל זה נורמלי כשזו הופעת הבכורה שלך".

מי שעלול לשלם את מחיר ההצטיינות של רשפורד הוא דניאל סטארידג', שעדיין לא כשיר במאה אחוז ואמש נצפה מדבר בטלפון מאחורי הספסל בזמן חלקים רבים של המשחק. "אם יתברר שהוא פצוע, זה בהחלט ישפיע", אמר הודג'סון על הסיכויים של חלוץ ליברפול להיכלל בסגל. "עדיין אין לי אינדיקציה אם הפציעה חמורה מספיק. הוא שחקן איכותי".

מאמן נבחרת אנגליה רוי הודג'סון. Alex Livesey, GettyImages
כאב ראש חיובי. הודג'סון/GettyImages, Alex Livesey

גם ג'ורדן הנדרסון החמיא לחברו: "זה מדהים, גם העונה שהיתה לו. אין לו פחד והוא כל הזמן רוצה את הכדור. הסיומת שלו היתה נהדרת. יש לו הכל - הוא טוב עם הכדור, יש לו תנועה טובה וסיומת טובה. אם הוא יקבל הזדמנות להיות ביורו, אני משוכנע שהוא יתפקד היטב אבל זה תלוי במנג'ר שלנו. אם ימשיך לעבוד קשה, הוא יהיה שחקן גדול מאוד עבור יונייטד והנבחרת".

חברו למנצ'סטר יונייטד כריס סמולינג הוסיף: "אנחנו כל כך שמחים עבורו, אבל אף אחד כבר לא מופתע. נהדר לראות אותו ממשיך ביכולת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully