וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הביסה את טורונטו 87:113 ועלתה לגמר ה-NBA

הקאבס לא התקשו לרגע, חגגו ניצחון ראשון בקנדה העונה, וסגרו את גמר המזרח על 2:4 וינסו לכפר על ההפסד בגמר ה-NBA אשתקד. לברון הפציץ 33 נקודות, אירווינג הוסיף 30, לאב 20. 35 ללאורי

אימג'בנק GettyImages

קליבלנד העפילה הלילה (בין שישי לשבת) לגמר ה-NBA שייצא לדרך ב-2 ביוני, וכעת לא נותר לה אלא להמתין ולראות מי תהיה יריבתה מהמערב - אוקלהומה סיטי (עם יתרון ביתיות) או גולדן סטייט (ללא יתרון ביתיות). הקאבלירס, ששבים לסדרת הגמר זו שנה שניה ברציפות, בתקווה להשלים את המשימה הפעם, הביסו 87:113 בטורונטו, השלימו 2:4 בגמר המזרח, ובסך הכל, סיימו את פרק המזרח שלהם עם מאזן מוחץ של 2:12.

בדומה ליתר הניצחונות של קליבלנד על טורונטו בסדרה, ובניגוד למשחקים האחרים שהתקיימו בקנדה, זה פשוט לא היה כוחות. הקאבס הפציצו 10 מ-15 מחוץ לקשת במחצית הראשונה, לברון ג'יימס המטיר 21 נקודות, קיירי אירווינג וקווין לאב הצטרפו אליו עם דקות מצוינות משלהם, וגם עבירה קשה של ביזמק ביומבו על קווין לאב לא ממש עצרה את האורחת, שירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 41:55. טיירון לו העניק ללברון 74 שניות של מנוחה בלבד בשלושת הרבעים האחרונים, וזה השתלם: ההפרש רק הלך וצמח, ולאחר שהראפטורס פספסו את ההזדמנויות שלהם לצמק בפתיחת הרבע האחרון, היו הדקות האחרונות בגדר גארבג' טיים. לראשונה העונה, קליבלנד מנצחת באייר קנדה סנטר.

עוד בנושא:

ווושינגטון תתן חוזה מקסימום לביל, פילי תשלח בטרייד את אוקפור?
שפת ההפך: השינוי שהביא לגולדן סטייט ניצחון במשחק 5 בגמר המערב
קרי, ווסטברוק, לאונרד, לברון ודיאנדרה ג'ורדן בחמישיית העונה

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, ג'יי אר סמית'. Mark Blinch, GettyImages
ועכשיו, לדבר האמיתי. לברון וסמית' חוגגים/GettyImages, Mark Blinch

לברון, כאמור, היה גדול עם 33 נקודות, 11 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-3 חסימות, תוך שקיבל סיוע גדול לא פחות מקיירי, שהוסיף 30 ו-9 אסיסטים. הצלע השלישית קווין לאב תרם 20 ו-12 ריבאונדים, ושחקן המשנה התורן שבלט הפעם היה ג'יי אר סמית', עם 15 נקודות - כולן מחוץ לקשת. כקבוצה, קליבלנד סיימה ערב מרשים נוסף מחוץ לקשת עם 17 מ-31 (54.8 אחוז).

מנגד, טורונטו, שהיתה הקבוצה השנייה בטיבה במזרח לכל אורך העונה, מסיימת את העונה כקבוצה השנייה בטיבה במזרח. הראפטורס שידעו פלייאוף לא פשוט יכולים לשמוח על הגעה ראשונה בתולדות המועדון לגמר האיזורי, וגם זה משהו. הלילה, פעם נוספת, זה היה המופע של קייל לאורי (35 נקודות, 6 מ-12 ל-3), כשגם לדמאר דרוזן היו דקות טובות (20), אך מלבדם, אף שחקן אחר לא קלע בספרות כפולות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הספסל של טורונטו ראפטורס. Mark Blinch, GettyImages
יכולים לעזוב בראש מורם. שחקני הראפטורס/GettyImages, Mark Blinch

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully