וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווושינגטון תתן חוזה מקסימום לביל, פילי תשלח בטרייד את אוקפור?

הוויזארדס צפויים לתת לגארד הפציע את מבוקשו ולהגדיל את שכרו ל-23 מיליון דולר בעונה הבאה. הסיקסרס ייפטרו מהרוקי המבטיח או מנרלנס נואל, בוסטון עשויה לוותר על הבחירה השלישית בדראפט

בראדלי ביל שחקן וושינגטון וויזארדס. AP
בדיוק מה שהוא רצה. ביל/AP

רוב קבוצות ה-NBA כבר יצאו לחופשה, אך הן לא יושבות בחוסר מעש. וושינגטון, שעומדת בפני קיץ מסקרן מאוד לאחר מינויו של סקוט ברוקס למאמן והשמועות על האופציה לצרף את קווין דוראנט, מתכננת להעניק לבראדלי ביל חוזה מקסימום לחמש שנים, כך על פי דיווח ב'וושינגטון פוסט'. לביל בן ה-22, ששמועות רבות ריחפו בנוגע לעתידו, יוצע חוזה בסך 92 מיליון דולר למשך התקופה, כשבעונה הבאה הוא ירוויח 23 מיליון דולר "בלבד" בעקבות תקנות הליגה, שמאפשרות לשחקן שנה רביעית בליגה להרוויח רק 25 אחוז מחוזה מקסימום.

ביל סבל אמנם מכמה פציעות משמעותיות בשנותיו בליגה, אך רשם ממוצעים מרשימים (17.4 נקודות, 3.4 ריבאונדים) ב-55 המשחקים בהם שותף העונה.

ג'אליל אוקפור, פילדלפיה סיקסרס, מול מאיירס לאונרד, פורטלנד בלייזרס. AP
ישלם מחיר על בעיות המשמעת? אוקפור/AP

* כחלק מניקוי האורוות בפילדלפיה, מדווחים היום ב-ESPN כי הסיקסרס צפויים לשלוח בטרייד את אחד משני הגבוהים המובילים שלהם, ג'אליל אוקפור ונרלנס נואל. המאמן ברט בראון תכנן בתחילת העונה החולפת לשלבם יחד בחמישייה, דבר שלא הוכיח את עצמו. אוקפור, שסיים את עונת הרוקי שלו עם ממוצעים של 17.5 נקודות, 7 ריבאונדים ו-1.2 חסימות, צבר כמה וכמה עבירות משמעת במהלך העונה.

* צ'אד פורד מ-ESPN מדווח כי בוסטון, מילווקי, סקרמנטו ויוטה צפויות לבצע טריידים על בחירות סיבוב ראשון בהן הן מחזיקות בדראפט. הסלטיקס, שעל פי תחזיות מתכננים לבחור בדראגן בנדר בבחירה השלישית, לא שוללים את האפשרות לוותר גם על הבחירה הגבוהה ביותר שלהם (מחזיקים בשלוש בחירות סיבוב ראשון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully