וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: צונגה הפצוע נאלץ לפרוש, דג'וקוביץ' טייל לשמינית

סצינות דרמטיות במגרש המרכזי: צונגה ירד מהמגרש בוכה אחרי שפרש, המדורג 1 גבר בשלוש מערכות על בדן. גם ברדיך עלה, גופן שרד מותחן מול אלמגרו. אצל הנשים: האחיות וויליאמס עלו

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
בלי בעיות. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

בצל החדשות המפתיעות על פרישתו של רפאל נדאל בשל פציעה במפרק כף היד, נערכו היום (שבת) משחקים נוספים בסיבוב השלישי ברולאן גארוס כשגם אליל הקהל בפריס, ג'ו ווילפריד צונגה, הצטרף לנדאל במצבת הפצועים ונאלץ לפרוש. נובאק דג'וקוביץ' טייל, האחיות וויליאמס עלו לשמינית הגמר אצל הנשים.

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. AP
דרים תים בדרך לשמינית הגמר/AP

גברים

רפאל נדאל אמור היה לשחק במגרש המרכזי מול מרסל גרנויירס, אך סידר לבן ארצו כרטיס לשלב הבא בעקבות פרישתו. לפיכך, רוב תשומת הלב הופנתה לעבר נובאק דג'וקוביץ' (1), שניצח 2:6, 3:6, 3:6 את אליאז' בדן הבריטי (66). הבריטי קיווה להדהים את הסרבי, שניצח אותו במפגש היחיד ביניהם אי פעם בשנה שעברה באוסטרליה, אבל למרות כמה רגעים טובים לא הצליח לגרום למדורג ראשון בעולם לאבד מערכה ראשונה בטורניר.

התמונה העצובה של היום הגיעה מכיוונו של ג'ו ווילפרד צונגה, המדורג 6, שנאלץ לפרוש כשהוא מוליך 2:5 על ארנסט גולביס. צונגה, חביב הקהל, נראה מצוין במשחק במגרש המרכזי, אבל ירד כשהוא ממרר בבכי כשהוא סובל מפציעה בירך השמאלית. גולביס, שב-2014 העפיל לחצי הגמר, עלה לשמינית הגמר והבטיח לעצמו 173 אלף יורו בקלילות מפתיעה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הטניסאי הצרפתי ג'ו וילפרד צונגה. AP
ירד בוכה. צונגה/AP

דויד פרר (11) ניצח 4:6, 6:7 (6), 1:6 את בן ארצו פליסיאנו לופס (21). "פרו" יפגוש בשמינית הגמר את תומאש ברדיך (8) שניצח בארבע מערכות (6:4, 3:6, 2:6, 5:7) את פאבלו קואבס (27). דויד גופן הבלגי (13) שרד מותחן מול ניקולאס אלמגרו (49) וניצח אותו 2:6, 6:4, 3:6, 6:4, 2:6 בחמש מערכות, כשהספרדי ביצע לא פחות מ-67 טעויות בלתי מחויבות ותשע שגיאות כפולות.

במפגש בין שניים מהטניסאים המבטיחים בסבב הצליח הוותיק יותר ובינתיים גם הטוב יותר מביניהם, דומיניק תים האוסטרי (13), לרשום ניצחון שלישי בשלושה שבועות מול סשה זברב בן ה-19, המדורג 41 בעולם והשתתף לראשונה בקריירה הקצרה שלו בסיבוב שלישי של גרנד סלאם. האוסטרי אמנם שמט את המערה הראשונה, אבל הציג בהמשך טניס נהדר, מגוון מאוד וחכם בדרך ל-7:6 (4), 3:6, 3:6, 3:6 בתוך שעתיים ועוד 52 דקות. תים ישחק בשמינית הגמר נגד מרסל גרנויירס, שעלה סיבוב בשל הפרישה של רפא נדאל.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
הייתה צריכה לעבוד קשה מאוד. סרינה וויליאמס/רויטרס

נשים

סרינה וויליאמס (1), שרוצה לזכות בגרנד סלאם ה-22 בקריירה ולהשוות את השיא של שטפי גראף, הייתה צריכה לעבוד קשה מאוד מול קיקי מלאדנוביץ' המקומית (30), אבל הצליחה לנצח 4:6, 6:7 (10) אחרי שעתיים ועוד 13 דקות. סרינה תשחק בשמינית הגמר נגד אלינה סביטולינה (18), שעלתה אחרי שגברה על אנה איבנוביץ' (14) 4:6, 4:6.

המדורגת שמינית טימאה באשצ'ינסקי, שהגיעה עד חצי הגמר ב-2014, עלתה לשמינית הגמר לאחר שהדיחה את פאולין פרמנטייה המקומית עם 4:6, 2:6. השוויצרית תחכה בשמינית הגמר לוונוס וויליאמס, המדורגת תשיעית בטורניר, שנזקקה לשעתיים ועוד שתי דקות כדי לנצח 6:7 (5), 6:1, 0:6 את אליזה קורנה, המדורגת 50 בעולם.

יוליה פוטינצבה המשיכה בהצלחה הפנטסטית שלה בטורניר כשהביסה 1:6, 1:6 את קארין קנאפ בדרך לשמינית הגמר. הקזחית תשחק שם מול יריבה חזקה בהרבה בדמותה של קרלה סוארס נבארו. הספרדייה, המדורגת 12 בטורניר, נזקקה לשלוש מערכות כדי לנצח 4:6, 6:3, 1:6 את דומיניקה ציבולקובה (22).

הטניסאית האוקראינית אלינה סביטולינה. AP
ממשיכה להרשים. סביטולינה/AP
סשה זברב טניסאי גרמני. Clive Brunskill, GettyImages
הוביל, אבל לא הצליח להתמודד מול המגוון והניסיון של תים. זברב/GettyImages, Clive Brunskill
דומיניק תים טניסאי אוסטרי מתחבק עם סשה זברב. Clive Brunskill, GettyImages
הזברות מתחבקות/GettyImages, Clive Brunskill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully