וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בבייסבול: כשהאלופה מתעוררת

27.5.2016 / 21:50

קנזס סיטי מתאוששת, ויחד עם דעיכה של הווייט סוקס, האלופה חוזרת לאיים על ראשות ה-AL מרכז, כשגם קליבלנד חזק בתמונה. רצף החבטות של ג'קי בראדלי ג'וניור נעצר, קרשאו ממשיך להפגיז, אבל סן פרנסיסקו לא עוצרת

וויט מריפילד שחקן קנזס סיטי רויאלס. AP
וויט מריפילד וקנזס סיטי חגגו לא מעט השבוע/AP

עוד שבוע עבר בבייסבול ובו קרו הדברים הבאים:

- רצף המשחקים עם חבטה של ג'קי בראדלי ג'וניור מבוסטון נעצר על 29.

- רוגנד אודור מטקסס נענש על האגרוף לפרצופו של חוזה באוטיסטה מטורונטו בהרחקה של שמונה משחקים. לאחר ערעור, הוא ייעדר רק משבעה.

- האאוטפילדר של אטלנטה הקטור אוליברה הושעה מ-82 משחקים בגלל תקרית אלימות במשפחה, העונש החריף ביותר בגין סעיף כזה.

ג'קי בראדלי ג'וניור שחקן בוסטון רד סוקס. Elise Amendola, AP
אתה לא תהיה דימאג'יו. הרצף של ג'קי בראדלי ג'וניור נקטע/AP, Elise Amendola

AL מזרח:

בוסטון ממשיכה להרשים, ולאחר ארבעה ניצחונות רצופים נכנעה אמנם לקולורדו 8:2, במשחק בו איבד ג'קי בראדלי ג'וניור את רצף המשחקים הרצופים עם חבטה, אבל הרד סוקס ביתרון של שני משחקים על בולטימור. האוריולס עברו שבוע לא קל של ארבעה הפסדים רצופים, כולל סוויפ ביוסטון לאסטרוס החלשים. טורונטו ניצחה ביאנקיז סטדיום את היאנקיז 1:2 בסדרה והיא בפיגור שישה משחקים מהמוליכה, חצי משחק יותר מהפסים ומשחק יותר מטמפה ביי.

AL מרכז:

קנזס סיטי לא פתחה טוב את העונה, אבל ניצחון בסדרת המפתח מול שיקגו וייט סוקס יחד עם שני ניצחונות על מינסוטה, עזרו לה לצמצם את הפער לשני משחקים. אם לא די בכך, הגרביים הלבנים הפסידו גם לקליבלנד 2:1 בסדרה, ואת האינדיאנס הם מקדימים במשחק וחצי. ארבעה ניצחונות של דטרויט בשישה משחקים סייעו לה להגיע למאזן חצוי, הטווינס קבורים במקום האחרון עם מאזן מזוויע 34:12.

AL מערב:

סיאטל ממשיכה להיות ההפתעה הנעימה בבית הזה. המארינרס תפרו את סינסינטי בסוויפ נאה בחוץ והמשיכו עם ניצחון על אוקלנד בסדרת הבית, ועם שישה ניצחונות בשבעה משחקים מאזנם עומד על 18:28. טקסס שומרת על יציבות, וגם היא ניצחה חמישה מששת האחרונים, כולל סוויפ על יוסטון. היא רחוקה משחק וחצי מסיאטל. האאוטפילדר נומאר מזארה בלט עם שלושה הומרים בארבעה משחקים והוא לוהט. לוס אנג'לס איינג'לס, שהפסידה לריינג'רס בסדרת אמצע השבוע, מידרדרת ועל יוסטון ואוקלנד אין יותר מדי מה להגיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן לוס אנג'לס דודג'רס קלייטון קרשאו. Mark Terrill, AP
חיה רעה, אין הגדרה אחרת. קרשאו/AP, Mark Terrill

NL מזרח:

וושינגטון וניו יורק מטס מנהלות מלחמת חורמה בבית הזה, כשהנשיונלס מקדימים את פיינליסטית השנה שעברה במשחק אחד. בסדרת אמצע השבוע ביניהן ניצחה ניו יורק 1:2, כשבמפגש האחרון מנצח סטיבן מאטס 0:2 בדואל משובח את טאנר רורק, לאחר שמונה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים. פילדלפיה שומרת על יציבות ורחוקה מוושינגטון 2.5 משחקים, ומיאמי המפתיעה ממשיכה לארוב בעמדת זינוק עם מאזן 20:23 ו-3.5 משחקים פחות. אטלנטה עם מאזן 34:12, כשפרדי פרימן, שחקן הבסיס הראשון של הקבוצה, נשאל על יכולתי הגרועה והודה: "אני פשוט מסריח כרגע".

NL מרכז:

הטריטוריה הבלעדית של שיקגו קאבס (14:31) לא נפגעה גם השבוע, כשהגורים הפכו פיגור בסדרה לניצחון על סנט לואיס. במיוחד בלט משחק 3, בו רשם ג'ייק ארייטה את ניצחונו התשיעי העונה ללא הפסד, אף שלא היה במיטבו. הקאבס ניצחו בקושי 8:9, ארייטה זרק חמישה אינינגים וספג ארבע ריצות. פיטסבורג מרוחקת 4.5 משחקים מהקאבס בעקבות שבוע מוצלח של ארבעה ניצחונות רצופים, שלושה מהם בסוויפ על אריזונה. סנט לואיס נמצאת 8.5 משחקים מאחור וסינסינטי ממשיכה להבחיל עם מאזן 32:15.

NL מערב:

סן פרנסיסקו אירחה את סן דייגו ורשמה עליה סוויפ של שלושה משחקים בדרך לרצף של חמישה ניצחונות, כשהיא מגדילה את הפער בראש הבית ל-4.5 משחקים על הדודג'רס. לוס אנג'לס, עם ארבעה ניצחונות רצופים, הצליחה לעמוד בקצב, כשקצרה סוויפ ביתי על סינסינטי. במשחק הראשון ביניהן (0:1), הרשה קלייטון קרשאו רק שתי חבטות בדרך לתשעה אינינגים מלאים ושבעה סטרייקאאוטים. מאזנו עומד על 1:7 וה-ERA שלו 1.48. קולורדו, אריזונה וסן דייגו משמשות קישוט לשתי המוליכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully