וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ארד לפולק, ראשוני נכנעה בגוואדלחרה, ארשנסקי מחוץ לריו

28.5.2016 / 7:08

הישראלי ניצל פרישה של יריב רוסי כדי לחגוג מבית הניחומים. ראשוני הפסידה ותיסע לריו באמצעות הקווטה היבשתית. ארשנסקי, שקיווה כי ראשוני תנצח ותתקדם בדירוג, יחמיץ את המשחקים

הג'ודוקא גולן פולק עם מאמנו אורן סמדג'ה. איגוד הג'ודו,
הישג נאה. פולק ומאמנו סמדג'ה/איגוד הג'ודו

תחרות המאסטרס בג'ודו, הנערכת בגוואדלחרה שבמקסיקו, נפתחה אמש (שישי) עם בשורה רעה למשלחת הישראלית לריו. שירה ראשוני, המתחרה בקטגוריה של עד 48 קילו, הפסידה בקרב הראשון שלה למונקבאת אורנצצג המונגולית. הג'ודוקא נוצחה תוך 3:24 באיפון. המשמעות: טוני ארשנסקי (עד 60 ק"ג) ככל הנראה לא יתחרה במשחקים האולימפיים בריו. אם ראשוני הייתה מנצחת, היא הייתה עשויה להבטיח את מקומה בריו דרך הדירוג הגבוה בקטגוריית המשקל שלה, אך כעת היא תסע לברזיל כמעט בוודאות באמצעות הקווטה היבשתית במקום ארשנסקי.

יש עדיין סיכוי שארשנסקי יוכל בכל זאת לנסוע לריו דרך הקווטה היבשתית, כך שראשוני תישאר מחוץ למשחקים האולימפיים, אך הוא נראה קלוש.

* מי שדווקא עמד בציפיות היה גולן פולק, שגבר על קולין אואטס הבריטי בקרב הראשון שלו תוך 7:25 דקות בנקודות. לאחר מכן הפסיד לדרום-קוריאני אן באול באיפון בשלב רבע הגמר, אך ניצח את אדוארדו אראוז'ו המקסיקני בנקודות, ועלה לבית הניחומים. שם נהנה מפרישתו של יריב רוסי כדי לחגוג נקודות דירוג חשובות, מדליית ארד ולעלות למקום השישי לקראת ריו במשקל של עד 66 ק"ג.

* גילי כהן (עד 52 ק"ג) ניצחה בקרב הראשון שלה את בבמורטאבה גולבדאם מטורקמניסטן, אך הפסידה ברבע הגמר באיפון לאנדראה קיטו הרומניה, ונוצחה גם בידי אנאבל אוראני הצרפתיה, שוב באיפון, בקרב הבא שלה, וסיימה במקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully