וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי חגג את העלייה לליגת העל: "זאת אליפות של מועדון"

27.5.2016 / 19:20

מאמן גלבוע/גליל התרגש מההעפלה: "היום אני מבין למה המועדון הזה מצליח. מאמין שנדע לבנות קבוצה טובה גם בשנה הבאה". גיא דותן שאמור לעלות עם הקבוצה ליגה: "לא רציתי לאכזב את אריאל"

שחקני הפועל גלבוע/גליל עם אריאל בית הלחמי. אדריאן הרבשטיין
מתרגש. בית הלחמי/אדריאן הרבשטיין

עונה אחת אחרי שירדה לליגה הלאומית, שבה היום (שישי) הפועל גלבוע/גליל לליגת העל, אחרי ניצחו משכנע 52:68 על אליצור קרית אתא במשחק מספר 5 של גמר הלאומית. הקבוצה, שזכתה באליפות המדינה רק לפני שש שנים, חזרה מפיגור 2:1 בסדרה, ובמשחקים הקובעים קיבלה תרומה יוצאת מן הכלל מהגארד ג'ייסון סיגרס, שגם נבחר ל-MVP של הסדרה. בסיום החלו שחקני הקבוצה, בראשות הקפטן הצעיר חואקין שוכמן לחגוג עם למעלה מ-1,700 אוהדים מקומיים שנתנו להם אווירה יוצאת מן הכלל.

"זאת אליפות של מועדון, לא אליפות שלי ולא של אף אחד", סיפר מאמן הקבוצה אריאל בית הלחמי, שהגיע לגן נר בסוף הסיבוב השני בעונה שעברה, ולמרות שלא הצליח לעשות את הבלתי אפשרי ולהשאיר את הקבוצה בליגה, קיבל אותה לעונה נוספת, והצדיק את האמון בו, "הייתה פה קבוצה שמתחילה קודם כל מהבעלים חיים אוחיון, היו"ר ירון אוחיון, שנתנו לי לעבוד, את השקט, בנינו קבוצה שהתחברה. העוזרים שלי עשו עבודה יוצאת מן הכלל, כל מי שהיה סביב הקבוצה הזאת. הקהל שהציף פה את האולם בכל המשחקים, וזה באמת, זאת אליפות של קבוצה, לא רוצה לדבר על מה שעשינו, שהפרשנים ידברו".

שחקני הפועל גלבוע/גליל עם אריאל בית הלחמי. אדריאן הרבשטיין
שחקני הפועל גלבוע/גליל עם אריאל בית הלחמי/אדריאן הרבשטיין

על הקושי בעליית הליגה הוסיף בית הלחמי: "זה היה קשה מאוד, לא רוצה להתחיל לדבר על הקבוצה, זאת לא הקבוצה הכי מוכשרת בליגה, אבל זאת קבוצה וזה היה קשה כי בקרית אתא יש שחקנים מנוסים מאוד, זה היה קשה לאורך כל העונה, אבל עשינו את זה". המאמן דיבר על החשיבות של מועדון כמו גלבוע/גליל בליגת העל: "היום אני מבין, אחרי שאני פה שנה וקצת, למה המועדון הזה מצליח, לא משנה מי מאמן, כל המאמנים שהיו פה הצליחו. הניהול, ההתנהלות, המסביב, זה הכוח של מועדון. אני מאמין שבניסיון שיש לנו בתוך המועדון, עם חיים וירון נדע לבנות קבוצה טובה גם בשנה הבאה".

אחד מגיבורי העלייה של גלבוע/גליל היה גיא דותן, שלמרות עונה עם הרבה עליות וירידות, קיבל את הבמה ממאמנו והשלים עלייה שנייה אחרי שכבר עלה ליגה עם עירוני נהריה לפני שנתיים,"שתי העליות מדהימות, אין לתאר, הרגשה מדהימה. רציתי את זה קודם כל בשביל אריאל שהאמין בי ונתן לי את המפתחות. הייתה לי עונה לא טובה, והוא המשיך להאמין בי ולא סיפקתי את הסחורה מרבית העונה, הוא כל הזמן אמר לי שהוא הולך איתי, ונשאר איתי, ומאמין בי. לא רציתי לאכזב אותו". על עתידו הוסיף דותן: "שנה הבאה אני בליגת העל, אני עולה עם גלבוע".

מנהלת הליגה, שנציגיה היו במשחק, הוציאה הודעת ברכה על חזרתה של גלבוע/גליל לליגת העל: "מנהלת הליגה והיו"ר שמואל פרנקל מברכים את קבוצת גלבוע/גליל על חזרתה המהירה לליגת ווינר סל, לאחר שנה אחת בלבד בלאומית. ברכות לבעלי הקבוצה חיים אוחיון, שהקבוצה מהווה עבורו מפעל חיים ולראש המועצה עובד נור, שממשיך את דרכו של דני עטר בתמיכה אדירה בכדורסל במועצה. מועדון הכדורסל גלבוע/גליל הוא עתיר זכויות בליגה ואנו בטוחים שהקבוצה תתקע יתד בליגה ותחזור לימיה הגדולים בצמרת הכדורסל הישראלי, גם בזכות מחלקת הנוער הנהדרת של הקבוצה אשר קבוצותיה הגיעו השנה לסדרות הגמר בליגות הנוער והנערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully