וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: 1:2 לאנגליה על אוסטרליה, 1:1 בין אירלנד והולנד

שבועיים לפתיחת היורו: רשפורד כבש בבכורה בנבחרת לאחר שלוש דקות, רוני הכפיל, דאייר צימק בשער עצמי. לונג כבש לאירים, דה יונג השווה לקראת הסיום. קרואטיה גברה על מולדובה 0:1

מרכוס רשפורד, נבחרת אנגליה. AP
שער בכורה בנבחרת. רשפורד/AP

שבועיים לפני היורו והנבחרות באירופה נמצאות בשיא ההכנות לקראת הטורניר היוקרתי. נבחרת אנגליה אירחה הערב (שישי) את אוסטרליה ושוב לא הפגינה יכולת גבוהה מאוד, אך הצליחה לגבור על האוסטרלים משערים של רשפורד ורוני. אירלנד אירחה את הולנד והובילה משער של לונג, אך ספגה לקראת הסיום והמפגש הסתיים ב- 1:1. קרואטיה גברה על מולדובה 0:1 ללא הכוכבים.

רוי הודג'סון, מאמן נבחרת אנגליה. GettyImages
הכנות אחרונות. רוי הודג'סון/GettyImages

אנגליה - אוסטרליה 1:2

האנגלים ממשיכים בהכנות לקרות היורו הקרוב, ולפני המפגש המסקרן מול פורטוגל, רוי הודג'סון וחניכיו אירחו הערב את אוסטרליה. כמו מול טורקיה, האנגלים לא הרשימו אך הגיעו למספר מצבים והצליחו להכריע את המשחק. רשפורד ערך בכורה חלומית עם שער בפתיחה (3), וויין רוני נכנס במחצית והכפיל (55). אריק דאייר סיים את הערב עם טעם חמוץ כשכבש שער עצמי לאחר שנכנס גם הוא כמחליף (76).

דקה 3: גול! כדור עומק הוביל לדאבל פס בין סטרלינג ורשפורד. במהלך המסירה האחרונה של קשרה של סיטי הכדור פגע באחד משחקני ההגנה, אך הגיע לחלוצה הצעיר של יונייטד, שהבקיע בבכורה בנבחרת אחרי שלוש דקות בלבד. 0:1 לאנגליה.

דקה 30: אדם ללאנה קיבל כדור בתוך הרחבה אך בעט חלש לידיים של השוער.

דקה 40: כדור קרן הגיע לג'ורדן הנדרסון שבעט מצוין מסף הרחבה, אך הכדור נהדף.

דקה 55: גול! ראחים סטרלינג פרץ באגף שמאל ומסר כדור מדויק לויין רוני שנכנס במחצית. הקפטן לא התבלבל ובעט חזק פנימה. 0:2 לאנגלים.

דקה 71: בארקלי השאיר כדור טוב למילנר בתוך הרחבה, אך הקשר לא בעט מספיק מדויק.

דקה 76: גול! התקפה ראשונה ממשית של האוסטרלים. הגבהה מצד ימין מצאה דווקא את ראשו של אריק דאייר האנגלי שנכנס כמחליף, והנגיחה שלו הכניעה את פורסטר. 1:2 לאנגליה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני נבחרת אנגליה מרכוס רשפורד, ג'ון סטונס. GettyImages
ג'ון סטונס חוגג עם רשפורד/GettyImages

אירלנד - הולנד 1:1

נבחרת אירלנד הוגרלה לאחד הבתים הקשים ביורו הקרוב יחד עם איטליה, בלגיה ושבדיה. הערב היה להם מבחן קשה מול ההולנדים שלא הצליחו להעפיל ליורו, והמשחק הסתיים ללא הכרעה. האירים שלטו מעט יותר במשחק אך לא השכילו לכבוש יותר משער אחד וספגו לקראת הסיום. שיין לונג כבש לזכות האירים (30), לוק דה יונג השווה בנגיחה (85).

דקה 30: גול! קרן של האירים הגיעה לראשו של ג'ון אוש'ה הוותיק. הבלם נגח וסחט הדיפה מהשוער, אך שיין לונג עט על הריבאונד כדי לקבוע 0:1 לאירים.

דקה 48: רגע של פאניקה בהגנה ההולנדית. כדור רוחב טוב מגיע למרכז הרחבה אך הכדור מורחק. שליטה של האירים בפתיחת המחצית השניה.

דקה 78: הזדמנות טובה לאירים. נגיחה חזקה של המגן דאפי חלפה מעל למשקוף.

דקה 85: גול! לוק דה יונג כבש להולנדים לאחר שלוש דקות בלבד על המגרש. ההגנה של האירים נרדמה ואיפשרה לדה יונג לנגוח פנימה אחרי הגבהה טובה של ג'טרו ווילמס. 1:1.

מאמן נבחרת אירלנד, מרטין אוניל. GettyImages
שני הפסדים ב-17 המשחקים האחרונים. מרטין אוניל/GettyImages

קרואטיה - מולדובה 0:1

נבחרת קרואטיה הגיעה למשחק הערב ללא כוכביה הגדולים, אך הצליחה לנצח את מולדובה הקטנה 0:1. הקרואטים לא הרשימו, אך שער של קראמריץ' בפתיחה (9) הספיק לקרואטים לנצח.

דקה 9: גול! קרואטיה עולה ליתרון מהיר משער של אנדרה קראמריץ'. איבן פרישיץ' בישל.

משחקים נוספים:

צ'כיה - מלטה 0:6
לצ'כיה: ירוסלב פלשיל (15), מילאן סקודה (21), רומן הובניק (40), דייויד לאפטה (74), תומאש נסיד (81), פטריק שיק (90)

סלובקיה - גאורגיה 1:3
לסלובקיה: אדם נמץ' (5, 56), אדם זרלאק (70). לגאורגיה: לבאן קניה (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully