וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר: סרג'יו בוסקטס סיכם על הארכת חוזהו בברצלונה עד 2021

אחרי השמועות על עזיבתם הצפויה של מסצ'ראנו ואלבס ליובנטוס, הקשר ימשיך במועדון. סעיף השחרור שלו יעמוד על 200 מיליון יורו. לואיס אנריקה חוגג 20 שנה מאז הגיע לקבוצה מריאל מדריד

רויטרס

בווידאו: שחקני ברצלונה חוגגים את הזכייה בגביע המלך

אחרי השמועות על עזיבתם הצפויה של חביאר מסצ'ראנו ודני אלבס ליובנטוס, ברצלונה סיכמה היום (שישי) עם סרחיו בוסקטס על הארכת חוזהו בקבוצה לשנתיים נוספות מעבר לחוזה הנוכחי ויישאר עד שנת 2021, כאשר סעיף השחרור החדש שלו יעמוד כעת על 200 מיליון יורו.

בוסקטס גדל במחלקת הנוער של בארסה ועלה לקבוצת הבוגרים ב-2008. מהר מאוד הקשר הפך לשחקן מפתח בקבוצה ובשנים האחרונות הוא חלק בלתי נפרד מהרכב הקבוצה, במדיה רשם 247 הופעות וכבש שישה שערים. הוא מהווה גם חלק בלתי נפרד מנבחרת ספרד, איתה זכה באליפות העולם ב-2010 וביורו 2012. יש לו 83 הופעות במדי הלה רוחה.

בנושא אחר, בקבוצה חוגגים היום 20 שנה בדיוק ליום בו הגיע אליה המאמן לואיס אנריקה, אז כמובן בתור שחקן, מהיריבה המושבעת ריאל מדריד. הוא הצטרף להחתמות טריות נוספות של בארסה, ביניהן לורן בלאן, רונאלדו הברזילאי ופיצי, כאשר מי שעמד על הקווים היה בובי רובסון.

"אני מרוצה מאוד שלא היו בעיות עם ריאל מכיוון שרציתי מאוד לעבור", אמר ב-27 למאי 1996, "אני מאושר". לאחר הזכייה לפני כשבוע בגביע המלך אמר: "אני מרגיש קטלאני לכל דבר. למרות שאני מחיחון, אשתי וילדי קטלאנים ואני מרגיש פה מאוד מוערך. לעולם לא יהיו לי הזמן או האנרגיה להודות על החיבה שהראו לי האנשים מאז הגעתי לפני עשרים שנה".

רבע גמר ליגת האלופות ב-2003: לואיס אנריקה מול אלסנדרו דל פיירו. Alex Livesey, GettyImages
שני עשורים. לואיס אנריקה כשחקן בארסה/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully