וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיראס מוגרבי מתקרב לעירוני קרית שמונה, שמחכה לתשובת אזולאי

27.5.2016 / 13:44

הקשר של בני סכנין נמצא בחופשה ובשבוע הבא הצדדים ינסו לסגור איתו ועם החלוץ. בקבוצה מעוניינים גם באחד החלוצים תורג'מן, הירש או גוזלן וברז כהן. החל תהליך האזרוח של ליטבין

צילום: אדריאן הרבשטיין

בווידאו: שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים הישארות בליגה

בעירוני קרית שמונה ממשיכים בניסיונות החיזוק לעונה הבאה ואחרי שלושה שחקני רכש, בקבוצה מתכננים להחתים עוד מספר לא מבוטל של שחקנים. מי שמתקרב לקבוצה ועשוי להיות הרכש הרביעי של מוטי איוניר הוא פיראס מוגרבי. הקשר של בני סכנין שוהה בחופשה בחו"ל ולפי גורם במועדון הצפוני יש סיכויים טובים מאוד שיצטרף, כשבשבוע הבא כאשר מוגרבי יחזור מהחופשה הצדדים יישבו וינסו לסגור את העניינים. כמו כן, הקבוצה מחכה גם להחלטתו של החלוץ שלומי אזולאי שמבוקש על ידי לא מעט קבוצות בליגה. גם רז כהן, קשר הפועל כפר סבא והנבחרת הצעירה, חזק על הכוונת של קרית שמונה.

בקבוצה רוצים גם את אחד מחלוציה של מכבי חיפה כאשר העניין ממתין להחלטה של הירוקים האם ללכת על אחמד עאבד, כשבמקרה כזה ינסו לעשות טרייד במסגרתו איזי שרצקי יקבל את אחד מהחלוצים שחר הירש או אלון תורג'מן. אם השניים לא יגיעו בקבוצה עשויים ללכת על שובל גוזלן שכרגע מועדף פחות מהשניים הראשונים. בנוסף, בקרית שמונה היו שמחים לקבל את עאיד חבשי אך חיפה לא ממהרת לשחררו.

שחקן בני סכנין פיראס מוגרבי. ברני ארדוב
סיכויים טובים שיצטרף. מוגרבי/ברני ארדוב

מי שצפוי לעזוב הוא רועי שוקרני שמבוקש על ידי הפועל רעננה והפועל חיפה. בינתיים בקבוצה החלו את תהליך האזרוח של סנטיאגו ליטבין הקשר היהודי שחתם בקבוצה כשההערכה שעד תחילת הליגה הקשר יקבל אזרחות ולא ייחשב לזר. דובר הקבוצה עדי פרג' יצא הבוקר לסלובקיה על מנת לבחון כמה מקומות אפשריים למחנה אימון של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully