וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "להפסיד זה לא כישלון. אם נגיע בגישה שגויה ולא ניתן הכל, זה כישלון"

מאמן ריאל ניסה לדרבן את שחקניו לקראת גמר ליגת האלופות (שבת, 21:45, ערוץ 2), והבטיח שרונאלדו "כשיר ב-100 אחוז". סימאונה: "130 שנה של היסטוריה על הכתפיים שלי". המספרים וההכנות

גמר ליגת האלופותמחצית28/05/2016
ריאל מדריד
    0:1
      אתלטיקו מדריד
      one

      ריאל מדריד בפעם ה-11, או אתלטיקו מדריד בפעם הראשונה? גמר ליגת האלופות ייצא לדרך ביום שבת (21:45, ערוץ 2) כאשר שתי האימפריות של מדריד תיפגשנה שוב לשחזור מדויק של הגמר מלפני שנתיים. סרחיו ראמוס כבש שוויון דרמטי בתוספת הזמן של אותו משחק, בדרך ל-1:4 בהארכה. דייגו סימאונה ינסה ינסה לנקום בבלאנקוס על ההפסד הזה ולהיות המאמן השלישי בלבד שזוכה במפעל היוקרתי שלא מגיע מאירופה.

        ריאל מדריד: כל העיניים נשואות לרונאלדו

        בגמר 2002 כבש זינדין זידאן את אחד השערים היפים בקריירה שלו וסידר לריאל מדריד זכייה במפעל עם 1:2 דרמטי על באייר לברקוזן. ביום שבת יוכל זידאן להפוך למאמן השביעי בלבד שזוכה בליגת האלופות גם כשחקן וגם כמאמן. כדי לעשות את זה הצרפתי יצטרך את כריסטיאנו רונאלדו בשיאו. אולם, הפורטוגלי נפצע במהלך אחד האימונים השבוע בתיקול עם קיקו קאסייה השוער המחליף ונזקק לטיפול רפואי. הפורטוגלי ערך אימון מלא ביום שלאחר מכן ובריאל מדריד מקווים שיהיה בכשירות מלאה ויציג את היכולת הנהדרת שהציג לאורך כל העונה.

        מי שייעדר בוודאות הוא רפאל וראן הבלם הצרפתי הפצוע, שיחמיץ גם את היורו הקרוב בצרפת. ההרכב של זידאן די סגור, כששלישיית ה-BBC תשחק מקדימה ומאחוריה צפויים לפתוח מודריץ', קרוס וקסימירו וחוליית ההגנה תורכב מקרבחאל, פפה, ראמוס ומרסלו כשבין הקורות יעמוד קיילור נבאס.

        במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, התייחס זינאדין זידאן לגישה איתה שחקניו צריכים להגיע מחר: "נישן טוב בלילה ומחר ניתן את הכי טוב שלנו. אם נפסיד זה לא יהיה כישלון, אם לא נגיע בגישה הנכונה ולא ניתן הכל על המגרש, זה יהיה כישלון. אנחנו חייבים לתת את הכל". המאמן התייחס גם לכוכב ולמצבו: "רונאלדו כרגע במצב של 100 אחוז. אפילו אם הוא ירגיש בעיה כלשהי, הכל נעלם בגמר ליגת האלופות".

        הצרפתי הוסיף:"השחקנים היו פנומנלים עד עכשיו, ומחר זה הדובדבן שמגיע להם. אנחנו במרחק משחק אחד מהגביע וכולנו מוכנים אליו. יש לנו כלים התקפיים ואנחנו צריכים להגן בצורה חזקה, אך מעל הכל, אנחנו חייבים לרוץ".

        זידאן התייחס למצבו של כריסטיאנו רונאלדו ואמר: "הוא כשיר ב-100 אחוז, יש לו קצת כאבים, אבל הוא ישכח מהם. הוא משחק בגמר, ובמשחק כזה שוכחים מהכל".

        גם קפטן הקבוצה, סרחיו ראמוס, דיבר לקראת המשחק ונזכר בגמר הגדול הקודם: "כמובן שלא הייתי משנה שום דבר מהתסריט של הגמר ההוא, יש לי זיכרונות נהדרים מאותו ערב. אני לא יודע אם לשחקני אתלטיקו יש טעם מר בפה כשהם נזכרים במשחק, אך בכל מקרה הם יגיעו מוכנים. אנחנו ניתן את הכל מחר על המגרש, גם את עורנו".

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

        בשיתוף קק"ל
        כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. GettyImages
        נראה משוחרר מאוד באימון המסכם. רונאלדו עושה שטויות/GettyImages

        אתלטיקו מדריד: סימאונה רוצה לעשות היסטוריה

        אחרי שהיה קרוב מאוד להוביל את אתלטיקו לזכייה היסטורית לפני שנתיים, המאמן הארגנטינאי רוצה לעשות תיקון ולהוביל את קבוצתו לתהילת עולם. סימאונה יהנה מסגל מלא לחלוטין במשחק הזה, כאשר דייגו גודין חזר לכשירות ויפתח במרכז ההגנה. אתלטיקו ספגה 18 שערים בלבד בליגה העונה ובונה על ההגנה שלה גם מול ריאל מדריד, לה היא הפסידה רק פעם אחת בעשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות מאז גמר האלופות ב-2014. בחלק הקדמי, סימאונה בונה על אנטואן גריזמן הלוהט ופרננדו טורס שחזר לעצמו בגדול והבקיע שבעה שערים בעשרת משחקי הליגה האחרונים של הקבוצה.

        פרננדו טורס התכונן למשחק הגדול ואמר: "מחר יש לנו סיכוי להגשים חלום ילדות. זו הזדמנות גדולה עבורנו לכתוב פרק חדש בהיסטוריה של המועדון, זו הזדמנות עצומה".

        דייגו סימאונה אמר: "רק ניצחון יעשה אותי שמח. אני מצפה למשחק אינטנסיבי מהתחלה ומאוד מאוזן". על הלחץ לקראת המשחק: "אני אוהב את זה שיש 130 שנים של היסטוריה על הכתפיים שלי במשחק מחר, אני מצליח תחת לחץ. יש לנו הזדמנות לשחק באחד האצטדיונים המדהימים בעולם".

        מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה מתאמן לגמר ליגת האלופות. GettyImages
        הסיוט של ריאל מדריד. דייגו סימאונה/GettyImages

        המספרים:

        * זה יהיה הגמר השישי בתולדות ליגת האלופות שמפגיש שתי קבוצות מאותה מדינה.

        * ריאל מדריד תשחק בגמר האלופות ה-14 בתולדותיה.

        * אם אתלטיקו מדריד תזכה באלופות, היה תהיה הקבוצה החדשה הראשונה שזוכה בתואר מאז צ'לסי ב-2012.

        * אתלטיקו מדריד זכתה בליגה האירופית ב-2010 ו-2012 והניפה את גביע המחזיקות ב-1962.

        * שתי האימפריות ממדריד תפגשנה בפעם הרביעית במסגרת אירופית. המפגש הקודם היה כמובן בגמר המפעל לפני שנתיים שבו ניצחה ריאל מדריד 1:4 לאחר הארכה.

        * לכריסטיאנו רונאלדו יש 16 שערים העונה בליגת האלופות והוא רחוק שער אחד מהשיא של עצמו שנקבע ב-2013/14.

        * דייגו סימאונה יכול להפוך למאמן הלא אירופאי השלישי בלבד שזוכה בליגת האלופות. שני הקודמים אגב, היו גם ארגנטינאים (לואיס קארניליה והלניו הררה).

        יאן אובלק, מיגל אנחל מויה, אתלטיקו מדריד. GettyImages
        הרבה מונח על הכתפיים שלו. אובלק במרכז/GettyImages

        הרכבי הקבוצות

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            3
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully