וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי, ווסטברוק, לאונרד, לברון ודיאנדרה ג'ורדן בחמישיית העונה

הסנטר של הקליפרס ניצל את דלילות העמדה כדי לזכות לכבוד הגדול. דוראנט, פול ודריימונד גרין יסתפקו בחמישייה השנייה בלבד, קליי תומפסון בשלישית, אנתוני דייויס פספס את הבונוס

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מול סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
שניהם בפנים. ווסטברוק וקרי/AP

חמישיות העונה ב-NBA הוכרזו הערב (חמישי). אל ה-MVP הבלתי מעורער סטפן קרי, שאולי יסיים הלילה את דרכו בפלייאוף, הצטרפו בחמישייה הראשונה גם ראסל ווטסברוק, קוואי לאונרד, לברון ג'יימס ודיאנדרה ג'ורדן, שנהנה מהדלילות בעמדת הסנטר (הבוחרים התבקשו להצביע לשני גארדים, שני פורוורדים וסנטר).

קווין דוראנט, כריס פול ודריימונד גרין שחוו עונות נהדרות יסתפקו בחמישייה השנייה בלבד, ביחד עם דמרכוס קאזינס ודמיאן לילארד.

בחמישייה השלישית יש נציג שלישי לאלופה מגולדן סטייט בדמות קליי תומפסון, שחולק את הבמה ביחד עם קייל לאורי, פול ג'ורג', למרכוס אולדריג' ואנדרה דראמונד.

המפסיד הגדול, אגב, הוא אנתוני דייויס. אם היה נכלל באחת משלוש החמישיות המצטיינות של העונה, היה מקבל כוכב ניו אורלינס בונוס של 24 מיליון דולר, אך הפציעה הקשה שגרמה לו להחמיץ חלקים רבים של העונה גזרה את גורלו.

השחקנים שקיבלו הכי הרבה קולות אך נותרו בחוץ (לפי סדר): ג'יימס הארדן, פול ילסאפ, אנתוני דייויס, אל הורפורד, קארל אנתוני טאונס, דמאר דרוזן, חסן ווייטסייד, אייזאה תומאס, פאו גאסול, ג'ימי באטלר, דירק נוביצקי, ג'ון וול, קמבה ווקר, טים דאנקן, גורדון הייוורד, דווייט הווארד, כרמלו אנתוני, מארק גאסול, אנדרו בוגוט, בלייק גריפין, ברוק לופז, טוני פארקר.

עוד בנושא:

דיווח: דייויד פיצדייל סיכם כמאמן ממפיס

"סטף קרי חי על קצב, הפציעה וההגנה של אוקלהומה פגעו בזה"

מוביל בלי כדור: שינוי הגישה של אירווינג כלפי המנהיגות של לברון

אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס. AP
הלך הבונוס. אנתוני דייויס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully