וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אמיר עגייב מסרב לחתום על חוזה חדש, עשוי לעזוב

גורמים במועדון טוענים כי לשחקן הקבוצה הוצע חוזה עם שכר כפול מזה שהרוויח בעונה החולפת, אך הוא מסרב לחתום בינתיים. הערכה: הוא מעוניין לעבור לאחת הגדולות. נתק עם אלמוג בוזגלו

האם אמיר עגייב יעזוב את בני יהודה בקיץ הקרוב? למרות שהבעלים החדש של הקבוצה, ברק אברמוב, הבטיח כי שכר השחקנים יגדל משמעותית ל-20 מיליון שקלים, נראה כי כבר עכשיו הוא עשוי לסבול מבעיות מבית.

עוד בנושא:
הפועל חיפה צפויה להיפרד מקיאנסקאס
רועי שוקרני הוזכר כמועמד להפועל רעננה
במכבי חיפה שוקלים להשאיר את אלירן עטר

שחקן בני יהודה אמיר עגייב. מגד גוזני
יעבור לאחת הגדולות? עגייב/מגד גוזני

על פי גורמים בבני יהודה, לעגייב הוצע חוזה עם שכר כפול לעומת השכר שהרוויח בעונה שעברה והוא כרגע מסרב לחתום. גורמים המקורבים למועדון ולשחקן טוענים כי עגייב מעוניין לעזוב את הזהובים לטובת אחת הקבוצות הגדולות בארץ ולכן עדיין לא חתם על חוזה חדש בבני יהודה. בקבוצה אין כרגע שום כוונה לשחרר את הקשר וקיימת תקווה כי הדברים יסגרו בימים הקרובים ולא יגיעו עד לבוררות. בכל אופן, עגייב אמור לצאת לחופשה קצרה בחו"ל וכשישוב ממנה הוא צפוי להיפגש עם הנהלת הקבוצה שוב.

לא רק בעיות עם עגייב, אלא לבני יהודה צפויות בעיות גם עם אלמוג בוזגלו וכרגע שורר נתק בין הצדדים. לטענת השחקן, הובטח לו שדרוג על ידי הבעלים הקודם, משה דמאיו, אלא שאברמוב כרגע מסרב לשדרג את חוזהו של השחקן. הדברים הובהרו לשחקן לאחר שאביו, יעקב, נפגש עם אברמוב השבוע והפגישה בין השניים פוצצה. כרגע, בוזגלו האב מתכוון להגיש בוררות כנגד הקבוצה ולבקש שחרור עבור בנו.

בנוסף, אריק בנאדו שוקל למנות איש צוות נוסף לקבוצה. כידוע, יעקב אסייג הוא עוזר המאמן ומאמן השוערים בשנים האחרונות ואמור להמשיך באותו תפקיד גם בעונה הבאה, אך כאמור, בנאדו שוקל בשלב זה למנות איש צוות נוסף למועדון שישמש כעוזר נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully