וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ז'וזה מוריניו חתם במנצ'סטר יונייטד, יוצג בשישי"

הרשתות המובילות באנגליה מדווחות כי המאמן הפורטוגלי חתם אצל השדים האדומים מול סגן יו"ר המועדון וצפוי להיות מוצג בשישי. החתימה מגיעה עבורו 12 שנה בדיוק אחרי הזכייה באלופות עם פורטו

זה היה צפוי, אבל היום (חמישי) זה הפך לרשמי: המאמן הפורטוגלי, ז'וזה מוריניו בן ה-53, חתם במנצ'סטר יונייטד ויחליף בתפקיד את ההולנדי לואי ואן חאל, שפוטר מתפקידו לאחר הזכייה של השדים האדומים בגביע האנגלי.

המאמן ז'וזה מוריניו. AP
בשישי הוא אמור להיות מוצג. מוריניו/AP

לפי הדיווחים בסקיי, מוריניו חתם על החוזה בלונדון, שם הוא שוהה במלון בימים הללו לאחר פגישה עם סגן יושב ראש יונייטד אד וודוורד. לאחר החתימה, מוריניו חזר לדירה עם מסמכים ובקבוק יין. החתימה הגיעה מבחינתו ביום מוצלח מאוד שכן היום לפני 12 שנה בדיוק הוא זכה בליגת האלופות עם פורטו. גם סוכנו הכול יכול של מוריניו, ז'ורז'ה מנדש, הגיע ללונדון על מנת לסגור את כל הפרטים האחרונים. מוריניו אמור להיות מוצג כבר בשישי כמאמן השדים האדומים ואז תצא גם ההודעה הרשמית.

מוריניו בן ה-53 החל את קריירת האימון שלו בבנפיקה ב-2000. שנה לאחר מכן עבר לאמן את לירייה וב-2002 קודם למאמן פורטו. עם הדרקונים הצליח מוריניו לרשום הצלחה גדולה כשהוביל אותם לשתי אליפויות וכמובן לזכייה הסנסציונית בליגת האלופות ב-2003/4. לאחר ההצלחה הזו בפורטוגל, חתם מוריניו בצ'לסי ב-2004 והוביל את הבלוז להצלחה מיידית כשזכה איתם באליפות ב-2004/5 וב-2005/6. ב-2007 הוא פוטר במהלך העונה.

ב-2008 מצא מוריניו את המועדון הבא שלו כשחתם באינטר, איתה זכה בשתי אליפויות וגביע בשתי עונות וגם בליגת האלופות ב-2009/10. הוא עזב אותה אחרי הזכייה בליגת האלופות, השנייה שלו, וחתם בריאל מדריד ב-2010. עם הבלאנקוס הוא הצליח לזכות באליפות ב-2011/12, אבל לא הצליח לנחול הצלחה גדולה באירופה וסיים שם את תפקידו ב-2013. באותו קיץ חזר המיוחד לצ'לסי, איתה זכה באליפות נוספת ושלישית כמאמן הקבוצה כבר בעונתו הראשונה, אבל כשל בעונה הנוכחית ופוטר לאחר פתיחת עונה רעה מאוד. יונייטד תהיה התחנה השנייה שלו באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully