וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "אין שחקן או קבוצת אוהדים שיכולים לשים עצמם מעל המועדון"

26.5.2016 / 19:23

בעלי מכבי חיפה התייחס באתר הרשמי של הקבוצה לאירועי חגיגות הגביע, במהלכן נקטע נאומו: "התופעה היא בגדר הפרעת הסדר הציבורי והיא אינה מרפה את ידי אלא ממלאת את הסוללות המניעות אותי"

ערן גילווארג

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר התייחס היום (חמישי) באתר הרשמי של הקבוצה למה שארע בחגיגות הזכייה בגביע של המועדון. שחר ניסה לשאת דברים במהלך החגיגות אך אלפים מאוהדי הקבוצה צעקו ושרו בגנותו של יוסי בניון, עד שבסופו של דבר בחר שחר לרדת מהבמה ולעזוב את המקום. בניון עצמו, שהודיע כי הוא עוזב את הקבוצה אחרי שנתיים ונמצא ככל הנראה בדרכו למכבי תל אביב, לא הצטרף לחבריו על הבמה במהלך האירוע. לאחר מכן גם שחקני הירוקים נטשו את האירוע.


עוד בנושא:
אחרי עזיבת בניון: במכבי חיפה נוטים להשאיר את אלירן עטר
אלישע לוי: "הצעתי לבניון להצטרף לצוות שלי אם הוא יפרוש"
גולדהאר אישר את צירוף בניון, בחוזהו לא תופיע הבטחה לתפקיד מקצועי
מכבי חיפה: "זאת התודה לשחר? ההתנהלות של האוהדים הייתה בזויה"

"משנת 1984 אני במכבי חיפה, 8 שנים כספונסר ו-24 שנים כבעלים", פתח שחר את דבריו, "32 שנים ירוקות שבאו על חשבון אלף ואחד דברים שיכולתי לעשות. מעולם לא התלוננתי, תמיד חשבתי איך לשפר ולהיטיב את העשייה שלנו במקצועיות, בהקצאת תקציבים ובצניעות. הצלחנו ולא מעט בזכות התמיכה שקיבלנו, לא תמיכה כספית אלא הערכה לפעולות בתחום הספורטיבי והערכי. היה מרגש לראות את אלפי האוהדים ממלאים את היציעים בטדי, תומכים בקבוצה לאחר עונה לא מוצלחת ועוזרים לקבוצתנו האהודה לזכות בגביע".

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. ערן גילווארג
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה/ערן גילווארג

"והנה, דווקא בערב הוקרה שהכין לכבוד כולנו, אנשי המועדון, השחקנים ובעיקר האוהדים, ראש עיריית חיפה, יונה יהב", המשיך, "מצאה קבוצה של "אוהדים" שרובם נולדו לאחר בואי למכבי חיפה, להתנהג בצורה שמבישה ושאינה מכבדת את המועדון. אני מתנצל בפני ראש העיר על השתלשלות העניינים. אין בעל תפקיד, שחקן או קבוצת אוהדים שיכולים לשים את עצמם מעל המועדון. זה בדיוק מה שקרה לנו ביומיים האחרונים וזה דבר שאי אפשר להסכים לו. אין לי בעיה ששרים למישהו שהוא צהוב או למישהו אחר שיר כל שהוא. בהחלט יש לי בעיה ששרים שירים עם מילים גסות כפי ששרו גם אתמול באירוע. זה לא נעים לאחרים ביציעים ומאוד לא חינוכי כשאלפי ילדים יושבים עם או בלי הורים ביציע. התופעה היא בגדר הפרעת הסדר הציבורי והיא אינה מרפה את ידי אלא ממלאת את הסוללות המניעות אותי על מנת למגר את התופעה וכך נעשה בעזרת כל הגורמים הרלוונטים".

"בין הדברים שרציתי לומר אתמול", סיכם, "הייתה תודה אישית לאוהדים הרבים שליוו אותנו בנאמנות לאורך עונה לא מחמיאה. כמו כן רציתי להכריז על תחרות נושאת פרסים לכותבים שירי עידוד לקבוצה וכי ועדה המורכבת מאיש מקצוע, שני נציגי אוהדים ומנכ"ל המועדון, אסף בן-דב תקבע את המנצחים. ולבסוף לאשר כי התחלנו בהכנות לקראת העונה הבאה ומקווה ביחד אתכם להצלחות בליגה ובמשחקינו באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully