וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "היינו צריכים להגיב מהר יותר לסימנים שהיו בתחילת העונה"

26.5.2016 / 20:13

מנהלה המקצועי של מכבי תל אביב העניק ראיון נרחב לאתר הקבוצה: "הייתה עונה שקשה לנתח. בישורת האחרונה שמטרתה לסיים, להרוג ולנצח, החמצנו". גורמים שזייפו את מדי הצהובים נקנסו

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב בגמר הגביע

מנהלה המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף התראיין היום (חמישי) לאתר הרשמי של הקבוצה ודיבר על העונה שהסתיימה ללא תארים, על שוק השחקנים הזרים, מאמני הצהובים בעבר ובעתיד, על אביו יוהאן קרויף שנפטר לאחרונה ועל התוכניות של הקבוצה ושלו אישית לעונה הבאה.

"אם אתה אוהב לנצח אתה גם שונא להפסיד", אמר בפתיחת דבריו, "התעוררתי עם תחושת אכזבה שאצטרך כמה ימים כדי להתגבר עליה, ואז צריך לחזור לעבוד כי הכדורגל לעולם לא נח. אני חושב שזהו הייתה עונה שקשה מאוד לנתח, עשינו כמעט הכל נכון אבל בישורת האחרונה שמטרתה לסיים, להרוג ולנצח, החמצנו. היה לנו סגל קצר מידי, שלא עזר לתחרותיות בתוך הקבוצה. היינו צריכים להגיב מהר יותר לסימנים, שאישית הרגשתי כבר במשחק 'אלוף האלופים' - היה חסר לי משהו בקבוצה. אולי זו הייתה תשוקה, אולי הרצון העז לנצח ואולי רק האיכות לחסל יריבות. אני מעדיף שחקנים המתלוננים שהם לא משחקים כי מישהו אחר טוב יותר, זה הרבה יותר טוב למכבי תל אביב. היינו קרובים להכל אבל בסוף לא לקחנו כלום".

עוד בנושא:
שוטה ארבלדזה: "בישראל הציעו לי 4 מיליון יורו, אך אני טורקי ולכן סירבתי"
גולדהאר אישר את צירוף בניון, בחוזהו לא תופיע הבטחה לתפקיד מקצועי
ערן זהבי בראיון: "הייתה התרופפות משמעת. פגע בנו שג'ורדי לא היה כאן"

על הזרים של הקבוצה: "הם היו דמויות מובילות בעיקר בתחום המנטלי. הכמות המוגבלת של שחקנים ישראלים איכותיים, כעשרים, תמיד יתקבצו בקבוצות הגדולות להן יש יותר כסף וככל שניתן להחתים יותר זרים זה אומר שיש לך מבחר גדול יותר של שחקנים חופשיים לבחור מהם. יש לנו פרק זמן מוגבל מאוד ונושא הזרים אמור להיפתר כי ההצעה להעלות את המכסה מחמישה לשישה טרם אושרה באופן רשמי, כך שאי אפשר לתכנן יותר מידי על שחקנים זרים ובנוסף כבר יש לנו מספר זרים תחת חוזה. מהסיבות הללו שוק הזרים יהיה בעייתי מבחינתנו בשבועות הקרובים. זה תמיד קשה כי אנחנו בישראל ואנחנו לא הבחירה הראשונה עבור רוב השחקנים, זה צפוי לקחת זמן".

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
"היינו קרובים להכל אבל בסוף לא לקחנו כלום". קרויף/קובי אליהו

"אני מוכרח להגיד שמאמנים שהתלבטו בשנים האחרונות לגבי הגעה לכאן פתוחים כעת הרבה יותר לאפשרות הזו", הוסיף, "אבל עלינו להבין שבבריכת הכדורגל העולמי אנחנו לא הכריש, אלא דג, וכשהכרישים שוחים קרוב אליך הם עלולים לנשוך, וזה מה שקרה. מאמנים שאימנו כאן נמצאים היום בפיורנטינה (פאולו סוזה), ולנסיה (פאקו אייסטראן), רד בול זלצבורג (אוסקר גרסיה), פולהאם (סלבישה יוקאנוביץ') ועכשיו אייאקס (פטר בוס) ואני לא חושב שיש הרבה מועדונים שהגיעו להישג כזה. יש לנו רשימת מועמדים ואני מקווה שבימים הקרובים נקבל החלטה סופית ונוכל להתקדם".

על אביו, יוהאן קרויף, שנפטר לפני מספר שבועות: "אני חושב שהוא היה גאה בי והבחנתי בכך בשנים האחרונות, בעיקר כששוחחנו וסיפרתי לו על המאמנים שאני מתכוון להחתים. הוא היה מייעץ אך אני עקשן, את זה ירשתי ממנו, והחתמתי את מי שחשבתי שמתאים למרות מה שאמר. כשהוא נוכח לדעת שהם מצליחים הוא החל אולי לחשוב שבכל זאת אני מבין משהו בכדורגל. היינו צוחקים על זה והוא היה אומר שמסתבר שהקשבתי לו. אני בטוח שעם השם והקשרים שלו יכולתי להיות בהרבה מועדונים מהליגות הבכירות באירופה אבל תמיד רציתי לעשות דברים בדרך שלי, זה חלק מהאופי שלי. אני יודע שהוא היה מאוד גאה בי ואני מאושר שבשבועות האחרונים לפני מותו הוא היה כאן ושהספקתי להגיע ברגעיו האחרונים להיפרד ממנו".

יוהאן קרויף עם ג'ורדי קרויף. דרור פיקלני
"אני מאושר שבשבועות האחרונים לפני מותו הוא היה כאן ". ג'ורדי עם יוהאן/דרור פיקלני

"מעולם לא שקלתי לעשות את התפקיד במשרה חלקית", התייחס קרויף לעתידו, "יש הרבה שמועות בנושא הזה שהן חסרות כל בסיס, הפוקוס שלי הוא לגמרי על מכבי תל אביב בדיוק כמו שהיה בשנים האחרונות. אם יש מחשבה להביא מישהו שיעזור בתחומים אחרים זה לא אומר שהוא ייקח לי חלק מהתפקיד. הכוונה היא לעזור ליצור סביבה מקצוענית יותר בקבוצה. אני עדיין מרגיש שאני יכול להשתפר וכל עוד השאיפות של המועדון והשאיפות האישיות שלי נמצאות בקנה אחד אז הכל טוב, וכל עוד האסטרטגיה בה אני רוצה לנקוט נתמכת על ידי המועדון טוב לי".

בנושא אחר, לאחר עבודת אכיפה מקיפה שהתנהלה בחודשים האחרונים קיבל היום בית המשפט המחוזי בלוד את תביעת הקבוצה כנגד חברת 'קרנקורס ביגוד בע"מ' ובעלי החברה איתן קרנקורס על שמכרו מדים מזוייפים של הצהובים. כמו כן התקבלה התביעה כנגד רשת החנויות 'היכל הספורט' אשר גם בה נתפסו זיופים.

מדים מזוייפים של מכבי תל אביב. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
חולצה מזוייפת של זהבי/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

במסגרת הפסיקה ניתן צו מניעה כנגד הנתבעים לאיסוף והשמדת הזיופים וכן קנס בגובה 12,000 שקלים, כאשר התיק כנגד בעלי החברה ורשת החנויות יועבר כעת לטיפולו של בית משפט אזרחי.

מנהל המסחור של מכבי תל אביב, טל מועלם, התייחס למקרה ואמר: "אנו רואים כערך עליון שמירה על המותג ומוצריו. בדיוק כמו שעשינו בעבר נמשיך להילחם בזייפנים הפוגעים בזכויות הקניין ובערך המותג. פעולה זו נועדה להעביר מסר חד וברור לכל מי שחושב או מתכוון לעשות שימוש בסימני המסחר של המועדון, ללא קבלת אישור רשמי מצידו. אנו נמשיך ונפעל גם בעתיד בכל הכוח נגד זייפנים, יצרנים ומשווקים אשר יעברו על החוק".

מדים מזוייפים של מכבי תל אביב. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
"נמשיך ונפעל גם בעתיד בכל הכוח נגד זייפנים"/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully