וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עונה אחת בלבד: הפועל גלבוע/גליל חזרה לליגת העל

27.5.2016 / 16:13

אחרי שהפסידה בשני משחקי הבית הקודמים, הקבוצה של אריאל בית הלחמי הביסה 52:68 את אליצור קרית אתא לעיני 2,000 אוהדים בגן נר והשלימה 2:3 בסדרת הגמר. ג'ייסון סיגרס להט עם 18 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים

שחקני הפועל גלבוע/גליל עם אריאל בית הלחמי. אדריאן הרבשטיין
חוזרים לליגת העל. שחקני גליל בעננים/אדריאן הרבשטיין

אחרי עונה אחת בלבד בליגה הלאומית, הפועל גלבוע/גליל חזרה היום (שישי) לליגת העל. הקבוצה של אריאל בית הלחמי נתנה הצגה באולמה הביתי עם 52:68 על אליצור קרית אתא ועלתה על חשבונה עם 2:3 בסדרה. אחרי שני הפסדי בית בשני המשחקים הקודמים אותה אירחה, גלבוע פתחה רע גם את המשחק הזה ופיגרה אחרי הרבע הראשון. אולם, ג'ייסון סיגרס הוביל קאמבק עם רבע שני של 7:21 וסידר לקבוצתו יתרון שרק הלך וגדל עד לסיום המשחק. גלבוע, שהובילה את הליגה לאורך רוב העונה, רושמת העפלה מוצדקת לליגת העל, בעוד שקרית אתא שוב מפסידה במשחק המכריע בפלייאוף, בדיוק כמו בעונה שעברה.

ג'ייסון סיגרס היה ללא ספק כוכב הניצחון הזה עם מספרים נהדרים. הגארד האמריקאי רשם 18 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים והוכיח שמקומו בליגה הבכירה. מנגד, בקרית אתא היחידים שתפקדו היו ג'וליאן מילס (22 נקודות) ותומר גינת (18 נקודות), אבל דאליס ג'ונייר, שהיה מצוין לאורך כל הסדרה, היה חלש מאוד עם 1 מ-11 מהשדה, 9 נקודות וארבעה איבודים.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'ייסון סיגרס 18 (9 ריבאונדים, 5 אסיסטים), גיא דותן ודמיטריוס טרידוול 14 כל אחד, אוראל לב 11, חואקין שוכמן (11 ריבאונדים, 4 אסיסטים) ואופיר הובר 5 כל אחד.

קלעו לקרית אתא: ג'וליאן מילס 22 (9 ריבאונדים), תומר גינת 19, דאליס ג'וינר 9 (7 ריבאונדים), אליה סרור 2.

שחקן גלבוע/גליל ג'ייסון סיגרס. אדריאן הרבשטיין
כוכב הניצחון. ג'ייסון סיגרס/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

המשחק נפתח עם הרבה עצבים פחות סלים. דווקא קרית אתא יצאה מההלם ראשונה עם 0:5 מהיר, אבל שלשה של סיגרס ועוד מהלך של סל ועבירה של טרידוול קבעו שוויון 7, חמש דקות בתוך הרבע. קרית אתא הצליחה ליצור לעצמה יתרון קטן בזכות שני סלים רצופים של תומר גינת, אבל שוכמן השאיר את המארחים בעניינים עם שלשה חשובה. גינת, שהיה נפלא ברבע הראשון ומילס קבעו 14:19 לאורחים בסיום הרבע.

הרבע השני עמד כולו בסימן המארחת, שהצליחה לעשות מהפך וגם לברוח ליתרון משכנע בזכות שלשות של אופיר הובר וגיא דותן ואחרי שש דקות ברבע המארחת הובילה 22:28. השליטה של הגליל נמשכה, קרית אתא התקשתה לייצר נקודות כשסל נוסף של סיגרס קובע יתרון דו ספרתי. מילס קלע פעמיים מהקו בצד השני וקבע את תוצאת המחצית: 26:35 למארחים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהדי גלבוע/גליל. אדריאן הרבשטיין
שמחים ביציע. אוהדי גלבוע/גליל/אדריאן הרבשטיין

המארחת פתחה גם את הרבע השלישי טוב יותר והמשיכה להגדיל את ההפרש כשלהגנת קרית אתא לא הייתה תשובה לג'ייסון סיגרס ואוראל לב שנכנס לעניינים. גיא דותן קבע הפרש שיא עם ליי אפ שקבע 32:48 לגליל, שש דקות בתוך הרבע. אתא עשתה קולות קאמבק עם שלשה של מילס, אבל גיא דותן ושוכמן הגיבו מיד עם סלים שקבעו 37:54 למארחים בסוף הרבע.

ברבע הרביעי זו כבר הייתה הצגה של גליל שפשוט התעללה בקרית אתא. והגדילה את ההפרש עם הצגה של סיגרס שקלע 18 נקודות. טרידוול חגג בצבע כשבצד השני רק ג'וליאן מילס מתפקד עם 22 נקודות. קרית אתא השלימה עם ההפסד וראתה את טרידוול חוגג עליה עם דאנקים בצבע כשבצד השני הכחולים איבדו את הראש ובסיום: 52:68 לגלבוע/גליל שחוזרת לליגת העל.

שחקני הפועל גלבוע/גליל עם אריאל בית הלחמי. אדריאן הרבשטיין
יש לו סיבה לשמוח. בית הלחמי/אדריאן הרבשטיין
שחקן גלבוע/גליל דמיטריוס טרידוול מול שחקן עירוני קרית אתא דאליס ג'וינר. אדריאן הרבשטיין
נוקאאוט בקרב הגבוהים. טרידוול מול ג'ונייר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully