וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ליונס: "ברור לנו שמכבי חיפה תבוא נחושה ואגרסיבית"

26.5.2016 / 15:00

מכבי ראשון לציון תוכל להעפיל לפיינל פור אם תגבור בשישי (16:30, ספורט 5) על מכבי חיפה ברוממה ותשלים סוויפ בסדרה. הירוקים מחפשים את היד מחוץ לקשת לאחר שקלעו רק ב-22 אחוזים עד כה, ליונס דרוך

מגד גוזני

בווידאו: תקציר משחק מספר 2 בין ראשל"צ למכבי חיפה

בפיגור 2:0, תארח מחר (שישי) מכבי חיפה את מכבי ראשון לציון למשחק מספר 3 בסדרת רבע גמר הפלייאוף (16:30, שידור ישיר בספורט 5) אותו ישפטו דודי רומנו, עמית בלק ודן ילון.

במשחק הראשון בסדרה, שנערך בשבוע שעבר ברוממה, יצאו הכתומים עם ניצחון חוץ גדול 69:71, בזכות הצגה של מארק ליונס שקלע 23 נקודות, וביום שני האחרון עלתה הקבוצה של אריק שיבק ל-0:2 עם ניצחון ביתי משכנע 71:89, בזכות 21 נקודות של שון דאוסון. רק פעמיים בהיסטוריה של הפלייאוף בליגת העל הצליחה קבוצה לחזור מפיגור 2:0 לניצחון 2:3.

עוד בנושא:
מלאני מגי ומישל האפמן בראיון מיוחד
הכל לקראת משחק מספר 3 בפלייאוף

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון (ימין) רב עם רנה רוז'ו שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
ייגמר בסוויפ? כתום נגד ירוק/מגד גוזני

אכזבה גדולה במכבי חיפה מהיכולת של השחקנים בשני המשחקים הראשונים בסדרה. השחקנים של רמי הדר לא הצליחו לשחזר את היכולת ההגנתית הנהדרת שאפיינה אותם לאורך כל העונה במשחק השני, והיכולת הזאת הצטרפה ליכולת ההתקפית החלשה זה משחק שני ברציפות.

הדר עצמו התייחס בסיום המשחק השני לאחוזים מחוץ לקשת כדבר שפוגע בקבוצתו בצורה הקשה ביותר כשהירוקים קולעים עד כה רק ב-22 אחוזים מחוץ לקשת (11 מ-49) בסדרה לעומת 34 אחוזים בעונה הסדירה. הקבוצה של ג'ף רוזן מקבלת רק את גרגורי ורגאס כשחקן יציב בסדרה, עם 13 נקודות למשחק, כששאר הזרים תורמים בממוצע רק 33.5 נקודות במצטבר.

רמי הדר מאמן מכבי חיפה. מגד גוזני
הירוקים במשבר. הדר/מגד גוזני

בצד השני של הסדרה קרובה מכבי ראשון לציון להשלים עונה כמעט מושלמת מבחינתה למרות הנפילה לאורך סיבוב וחצי, שגרמה בסופו של דבר לפיטוריו של שרון דרוקר והחלפתו באריק שיבק. הכתומים העפילו כבר לחצי גמר גביע המדינה, שם הפסידו למכבי אשדוד, והיו רחוקים ניצחון אחד מהעפלה לפיינל פור היורופקאפ, לפני שהפסידו לפרנקפורט החזקה שהתקדמה וזכתה במפעל.

ראשון לציון אמנם סיימה את העונה רק במקום השישי, אך לפני הפלייאוף חזרה להציג כדורסל נפלא, כשבתחום ההתקפי נמצא מארק ליונס בשיאו עם 21 נקודות למשחק, ובהגנה כריס רייט עושה עבודה פנטסטית דווקא על גרגורי ורגאס, קטן ממנו ביותר מראש. בקבוצה ביקשו מהשחקנים להשאר מפוקסים כדי לנסות ולסגור את הסדרה כבר ברוממה.

"המטרה היא לרשום ניצחון נוסף בסדרה ולהעפיל לפיינל פור", אמר מארק ליונס לקראת המשחק והוסיף, "אני מקווה שנוכל לעשות זאת ביום שישי, אבל ברור לנו שמכבי חיפה תבוא נחושה ואגרסיבית ומצפה לפנינו קרב לא פשוט. אנחנו צריכים להמשיך להציג הגנה טובה ואגרסיבית לצד התקפה חכמה ולא לתת להם לרוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully