וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבה הכי קשה בדרך לאליפות? "משחק מקדים" על הסדרה הכי מרתקת

כיצד קרה שהסדרה הכי קלה להפועל ירושלים הסתבכה כל כך. האם זה רק יותם הלפרין או שיש עוד דברים שמעיקים על האלופה. משחק מקדים על פלייאף ישראלי מפתיע וטריק שיווקי לא פחות מפתיע מזה: דייויד בלאט מועמד לחזור למכבי תל אביב בדיוק כשמדברים על מנויים

צילום מסך

לא רק טורונטו ואוקלהומה, גם הפלייאוף הישראלי מספק לא מעט דרמות והפתעות, אחרי שדווקא מכבי ראשל"צ ואריק שיבק מובילים מהמקום השישי 0:2 על מכבי חיפה שאת סיום העונה הסדירה סיימה במקום השלישי, ואילו הפועל אילת, הפתעת הפלייאוף בשנה שעברה, מוליכה 0:2 על הפתעת העונה השנה, עירוני נהריה. אבל הסדרה הכי מסקרנת, על הפרקט ומחוצה לו, מתפתחת בארנה ובאולם הדרייב אין. האלופה המכהנת והמועמדת לאליפות הפועל ירושלים מול הפועל תל אביב, שסבלה מעונה לא יציבה והפסידה את כל משחקיה בעונה הרגילה מול הקבוצה מהבירה.

46 נקודות של נייט רובינסון במשחק הראשון בסדרה (ו-9 נקודות במשחק השני), 6 נקודות בלבד של יותם הלפרין בשני המפגשים ובעיקר – שני משחקים צמודים-צמודים שמסתיימים אחרי הארכה ובסל ניצחון. צוות משחק מקדים הילה קובו, אודי הירש, שי האוזמן ואהרל'ה ויסברג מנתחים את הסדרה הכי חמה: האם זו הסדרה הכי קשה של הפועל ירושלים בדרך לאליפות, והאם בכך הסתיימו ניצחונותיה של הפועל תל אביב בסדרה? צפו בתכנית.

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין מול שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. ברני ארדוב
שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין מול שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully