וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומינגה: "גצה צריך לשאול את עצמו אם הוא מסוגל לשחק קבוע בבאיירן"

כובש שער הניצחון בגמר המונדיאל ואחד המפסידים הגדולים בעידן גווארדיולה הצהיר: "מחכה לאימון הראשון תחת אנצ'לוטי", אך יו"ר באיירן מינכן רמז: "הוא יודע מה חושבים עליו אצלנו". קלופ ודורטמונד ממתינים

מריו גצה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
יבין את הרמז? גצה/GettyImages

עתידו של מריו גצה בבאיירן מינכן עדיין לוטה בערפל. כובש שער הניצחון של גרמניה בגמר המונדיאל נחשב לאחד המפסידים העיקריים בתקופת פפ גווארדיולה, אך גצה קיווה כי תחת קרלו אנצ'לוטי הדברים ישתנו. בתקופה האחרונה שמו של הקשר נקשר עם חזרה אפשרית לבורוסיה דורטמונד כאשר גם ליברפול ויורגן קלופ סימנו אותו לקראת העונה הבאה.

גצה בחר להתייחס לעתידו דרך חשבון הפייסבוק בו כתב לפני יומיים: "אני מתכונן בצורה הטובה ביותר לקראת יורו 2016, ומחכה לאימון הראשון תחת אנצ'לוטי. אני מוכן להתקיף, עם באיירן אבל קודם הנבחרת". לפי הדברים של בן ה-23 עולה כי הוא מתכנן להישאר אצל האלופה הגרמנית, אך דווקא הראיון הקצר של קרל היינץ רומינגה עשוי לטרוף את הקלפים.

"שוחחתי עם מריו בתקופה האחרונה", הסביר היום (חמישי) רומינגה והוסיף: "הייתה לי שיחה פרטית איתו וגם שיחה עם אנצ'לוטי. מריו יודע היטב מה באיירן חושבת עליו, אבל הוא צריך לשאול את עצמו בצורה כנה האם הוא מסוגל לשחק בצורה קבועה אצלנו בעונה הבאה?". הרמזים של יו"ר הבווארים בשילוב עם הדיווח אודות העובדה לפיה אנצ'לוטי לא העניק לקשר שום הבטחה לכמות דקות או מקום בהרכב, עשויים לגרום לו לחשוב מחדש על עתידו במועדון. בעונה האחרונה הוא רשם רק 11 הופעות בהרכב של באיירן בליגה הגרמנית, בהן הבקיע שלושה שערים.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
לא מוכן להבטחות על דקות. אנצ'לוטי/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully