וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מימשה את האופציה על דודו גורש, שימשיך עונה נוספת

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, השוער הוותיק יעמוד בין הקורות של הקבוצה גם בעונה הבאה. וויליאם סוארס לא יתאזרח בשלב זה: "יש לי חוזה לעונה הבאה". בלם נוסף על הכוונת

one

דודו גורש נשאר בהפועל באר שבע. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, השוער שהגיע לקבוצה מעכו בעונה שעברה והיה שותף מלא לעונת האליפות, מימש את האופציה לעונה הבאה וימשיך לעמוד בין הקורות של ברק בכר. בלמה הברזילאי של הפועל באר שבע, וויליאם סוארס, לא מתכוון בשלב זה לקדם מהלך של קבלת אזרחות ישראלית. בקבוצה היו רוצים לראות את השחקן מתאזרח ומפנה מקום של זר. אלא שלפחות בשלב זה סוארס הבהיר לסביבתו בארץ וכן לחלק מאנשי המועדון שהוא אינו פועל בשלב זה להתאזרח ויישאר על תקן של שחקן זר. אם היה נדמה עד לפני כחודש שבבאר שבע לא ישאירו בכל מקרה את סוארס, הרי שהעובדה שבמשחקים האחרונים הבלם שיחק והציג יכולת טובה, גורמת למועדון להתלבט וייתכן שהוא יישאר.

עוד בנושא:

ברקת ורחמים ייפגשו עם בכר. שטיליץ' הבוסני מועמד
הפועל באר שבע תפתח את חוזהו של ג'ון אוגו

דודו גורש שוער הפועל באר שבע. ניב אהרונסון
נשאר בנגב. דודו גורש/ניב אהרונסון

מלבד בלם נוסף, בקבוצה מחפשים גם שחקן לקישור וכן שחקן לחוד, כשייתכן ששוער נוסף שיתמודד עם דודו גורש יגיע גם כן. מי שיישאר ככל הנראה במועדון הוא ג'ון אוגו. שכפי שפרסמנו השבוע לראשונה, השחקן החליט להישאר בקבוצה וצפוי לשבת עם ראשי המועדון על פתיחת חוזהו. בנוסף, גורמים במועדון אישרו את מועמדותו של סמיר שטיליץ'. השחקן שכיכב בליגה הפולנית מוכר מאוד גם למאור מליקסון ונמצא ברשימת המועמדים.

עוד לפני היציאה למחנה האימון וההכנות לעונה הבאה, בקבוצה נרגעים מעט מחגיגות האליפות. המנכ"ל אסי רחמים דיבר עם וואלה! ספורט והתייחס גם לאליפות ולעתיד המועדון. "הסוף מתוק, אם האליפות הייתה חומקת מאיתנו לא היינו יכולים לסלוח לעצמנו. מגיע לכל הצוות עובדים של המועדון כל הכבוד על ההישג הזה".

"התחלנו תהליך לפני כמה שנים שנבנה לאט לאט ועכשיו הגיע לשיא. הפועל באר שבע תישאר עוד הרבה שנים בצמרת הכדורגל ואני מקווה שנתחיל לאסוף תארים כי מגיע לכולם ולאלונה במיוחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully