וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר אישר את צירוף יוסי בניון, בחוזהו לא תופיע הבטחה לתפקיד מקצועי

26.5.2016 / 10:20

בעלי מכבי תל אביב שמח על העובדה כי הוא לא יצטרך לשלם על כרטיסו של הקשר, שיחתום לעונה. בחוזהו אצל הצהובים לא תהיה שום התייחסות לתפקיד מקצוע/ניהולי אחרי הפרישה. עו"ד רשף דורש: ארבעה משחקי רדיוס

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב בגמר הגביע

העסקה הגדולה של הקיץ קורמת עור וגידים. במכבי תל אביב יושבים החל מהבוקר (חמישי) על ניסוח טיוטת החוזה של יוסי בניון, אחרי שאמש העניק מיטש גולדהאר את האור הירוק לצירופו. עורכי הדין של שני הצדדים היו בקשר החל מאתמול בלילה וגם בשעות האחרונות, וכעת ממתינים לאנשי מכבי תל אביב שיסגרו את הקצוות האחרונים בחוזה.

מדובר בחוזה לעונה אחת, בה בניון ישחק וכפי שהדברים נראים לא תהיה התייחסות בחוזה ליום שאחרי הפרישה ולאפשרות לפיה הוא יהפוך לחלק מהצוות המקצועי או הניהולי במועדון.

במכבי תל אביב מדברים על כך כי גולדהאר אהב את העבודה שהוא אינו צריך לשלם על הכרטיס של בניון ואף ציינו כי למרות גילו המתבגר של הקשר, בניון סיפק עונה טובה והוא יכול לתרום מקצועית למכבי תל אביב.

עוד בנושא
זהבי: "הייתה התרופפות משמעת. פגע בנו שג'ורדי לא היה כאן"
אלישע לוי: "הדברים של זהבי הם לא חציית קו אדום"
במכבי חיפה משיבים לראיון של חן עזרא

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מחכים לחתימה הרשמית. בניון/ברני ארדוב

במכבי תל אביב מחכים בדריכות להחלטת בין המשפט המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. בית הדין צפוי לפרסם היום או מחר את החלטתו בנוגע לאירועי המשחק מול בני סכנין בדוחא.

כזכור, פרדראג ראיקוביץ' פגע במאמן המארחת יוסי אבוקסיס ומעבר לתקרית של הסרבי, הקבוצה עמדה לדין גם בשל האירועים האלימים שהתרחשו על כר הדשא והתנהגות האוהדים ביציעי דוחא כאשר הרחקתו של ראיקוביץ' הגיעה עד לפתחו של בית המשפט המחוזי. בחודש האחרון התקיימו מספר דיוינים בבית הדין של ההתאחדות בהן דרש תובע ההתאחדות, עורך הדין ניר רשף, להשית על מכבי תל אביב עונש של ארבעה משחקי רדיוס והורדת נקודות על תנאי.

על סכנין דרש עו"ד רשף להשית שלושה משחקי רדיוס וכעת הצהובים ממתינים לדעת האם הדיין אימץ את דרישת התובע. ברוב המקרים בית הדין בוחר לאמץ את עמדת התביעה. אם יושתו על מכבי תל אביב ארבעה משחקי רדיוס, קרוב לוודאי כי במועדון יבחרו להגיש עתירה לבית הדין העליון ולערער על ההחלטה.

עדכון ראשון: 09:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully