וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרואן קבהא כבש מבישול של סלליך, מאריבור זכתה בגביע הסלובני

שני הישראלים שיתפו פעולה והעלו את מאריבור ליתרון כבר בדקה השביעית של הגמר מול צלייה. המשחק עצמו הסתיים ב-2:2 ופנדלים, קבהא שוב מצא את הרשת בדרך ל-6:7 דרמטי בסיום

סינטאיהו סלליך שחקן מאריבור. GettyImages
יש לו גביע. סלליך/GettyImages

מאריבור, שאיבדה השנה את האליפות בסלובניה אחרי חמש זכיות רצופות, התנחמה הערב (רביעי) בזכייה בגביע המקומי אחרי 6:7 בתום דו קרב פנדלים מול צלייה. המשחק עצמו הסתיים ב-2:2.

כבר אחרי שבע דקות, מאריבור עלתה ליתרון משילוב ישראלי מושלם כאשר סינטאיהו סלליך סיפק בישול למרואן קבהא. היתרון החזיק מעמד רק 11 דקות עד שער של מתאה פודלוגר. שתי הקבוצות ניסו להשיג שער ניצחון וסלליך פינה מקום לדרה וארסיץ' בדקה ה-69, אך גם זה לא הוביל להכרעה. בהארכה היה זה וארסיץ' שהחזיר את היתרון לסגולים עם שער אדיר מהקרן בדקה ה-108. פודלוגר סרב להיכנע ועם טעות בהגנה של מאריבור קבע 2:2 דרמטי בדקה ה-111. המשחק הגיע לפנדלים ואחרי חמש בעיטות התוצאה עמדה על 4:4. קבהא בעט שישי עבור מאריבור, עמד בלחץ והצליח להשוות ובסופו של דבר, מאריבור ניצחה 6:7 בדו קרב מהנקודה הלבנה ולקחה את הגביע התשיעי בתולדותיה והראשון מאז 2013.

* מונס דאבור חתם היום (רביעי) את הקדנציה שלו בגראסהופרס עם 0:1 יפה על באזל, במחזור הנעילה של הליגה השווייצרית. המפגש נערך בסנט יאקוב אצל האלופה כאשר שער עצמי של אדאמה טראורה בדקה ה-41 הכריע את המפגש והנחיל לאלופה הפסד חמישי העונה בליגה.
דאבור רשם 90 דקות מלאות וספג כרטיס צהוב בדקה ה-52, לקראת תחילת הקדנציה ברד בול זלצבורג האוסטרית, שם ישוב לשתף עם אוסקר גארסיה.

* השוער רם שטראוס לא היה בסגל קבוצתו טימישוארה בתבוסה 5:0 לאס. סי וולנטארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully